woensdag 23 oktober 2019

#postcrossing#173

hallo,
het is woendag en jullie weten wat dat betekend:📫postcrossing!
en deze week is het een beetje pijnlijk voor mij, ik kan niet zo heel makkelijk typen op het toetsenbord van mijn laptop en dit is de reden.
het is afgelopen vrijdag al gebeurd maar ik heb er nog steeds last van.
wat is er gebeurd: mijn vingers zatten tussen de deur!
ik had mijn hand rond de deurpost gelegd, en toen besloot onze kat Raya om een duwtje tegen de deur te geven en dat was best pijnlijk.
het bloeide als een gek en moest gelijk door naar de spoedeisende hulp.
door het bloed leek het allemaal veel erger denk ik achter af, maar het topje ziet best wel blauw en onder de nagel zit rommel.
ik weet niet of de nagel er nog af gaat komen of dat het mee gaat vallen.
maar het is wel lastig typen met een vinger zo, het topje is ook gevoelig als je iets aan raakt.
dus als een laptop dummie zit ik nu een blog te typen, als of je voor het eerst te maken heb met 'hoe werkt een computer', om nog maar te zwijgen over de vraag of ik een type curcus nodig heb.
het gaat wel goed komen, heeft gewoon even zijn tijd nodig.
de kat heeft het verder wel overleeft, die kwam s'avonds heel voorzichtig al even kijken wat ik nou had.

en dan waar postcrossing om gaat, en er zijn wat kaarten op hun bestemming gekomen.
in postcrossing 171 stuurde ik een kaartje naar de USA en deze kaart is na een reis van 5525 km in 10 dagen aan gekomen op zijn bestemming
de kaart die ik vorige week in postcrossing 172 er op uit heb gestuurd, een naar Duitsland, was na een reis van 5 dagen over 640 km ook op zijn bestemming.

en tenslotten kwam het bericht dat de kaart uit postcrossing 170, naar India ook zij bestemming heeft bereikt na een reis van 7739 km in 21 dagen.
en daar mee komt de teller op nul te staan wat betreft de kaarten die ik heb verstuurt. alles heeft zijn bestemming bereikt.
we beginnen dus deze week met nul kaarten onderweg.

dus we gaan er snel weer een versturen en dat is deze week deze geworden.
dit kaartje gaat naar de USA en zal een afstand van 5706 km gaan afleggen voor het zijn bestemming heeft bereikt.deze ontvangster van deze magische kaart heeft twee hele leuke dieren waar mijn dochter een beetje jaloers om was: een pony en een miniatuurpaard. maar ze heeft ook nog een hond.
omdat ze dus van paarden houdt leek mij dit kaartje wel een leuke om op te sturen naar haar.
op haar lijstje stond genoeg dingen maar die heb ik geen van alle momenteel in huis liggen.
en een eenhoorn komt toch in de buurt van een paard?
ik gok dat ze hem wel leuk gaat vinden, wie houdt er nou niet van eenhoorns?
we horen het van zelf.


en hier mee komen we aan het einde van postcrossing voor deze week.
ik heb voor nu even geen verder mededeling om te doen. en om eerlijk te zijn, mijn vinger begint weer pijnlijk te worden dus hou ik het voor vandaag even bij wat het is.

iedereen bedankt voor de aandacht van deze week en graag tot volgende week ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...