woensdag 16 oktober 2019

#postcrossing#172

het is woensdag en je weet wat dat betekend: 📫postcrossing!
het zal alleen geen heel vol blog worden.
ik heb deze week niet veel te melden. er is ook weinig om te melden op dit moment.
dus helaas zal het even zo moeten zijn.

misschien wel het meest vreemde onderwerp waar je over kan discussiëren is hoe we ons land nou eigenlijk moeten noemen.
ja je leest het goed, vanuit de politiek willen ze het erfgoed van ons land waarborgen en dat komt neer op hoe noemen we dit land nou?
is het Holland of Nederland? vraag een toerist hoe zij ons land noemen en je hoort dus dat ze het Holland noemen.
onze leuke regering wil dat dus gaan schrappen en het als "the Netherlands" op de kaart hebben.
het lijkt de Nederlandse belastingdienst wel: leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker!

mijn brievenbus was erg leeg de afgelopen week.
op zich niet zo gek, we hadden een week of twee terug wel een aardig vol blog met kaarten.
op dit moment zijn er van mijn kant 2 kant nog aan het reizen.
dat zijn de uit postcrossing 170 een kaart naar India, deze is nu 16 dagen onderweg.
en uit postcrossing 171 ging een kaart naar de USA, deze is nu 9 dagen onderweg.


daar komt vandaag nog een kaartje bij en dat is deze geworden.
en dit kaartje gaat naar Duitsland. de kaart zal een afstand van 640 km gaan reizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
en deze week vond ik het zeker even lastig wat het uitzoeken van een kaart betreft.
de ontvanger heeft niks met bloemen,dieren en kinderen maar ik heb geen erotica getinte kaarten of iets met een kerkhof.
dus bleef ik steken op de Nederlandse klompen.
tja, ik kan er niet veel meer van maken, ik wil best kijken wat de wensen zijn van mensen maar deze was gewoon erg moeilijk voor mij.

en zo komen we langzaam bij het einde van deze week.
inmiddels heb ik de datums voor de kerstvakantie ook al ingepland.
dit zal zijn van 21 december 2019 tm 05 januari 2020. zoals ik vorige week al heb vermeld.
dat is pas over 10 weken! ja, nog 10 weken en we hebben alweer kerstmis.
maar daar gaan we nu verder nog niet over nadenken. 
wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week .... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...