vrijdag 11 oktober 2019

Bol Top 3: boeken

bol.com is een van de beter verkooppunten online die in Nederland en België werkzaam is.
naast speelgoed, even terug kijkend op de spelletjes die ik afgelopen 2 jaar via hun heb gepromoot, leveren ze ook boeken, dvd's, games en heel veel andere spullen.
in dit onderdeel ga ik de bol top 3 met jullie doornemen, dit kan zijn van boeken, dvd's, games of iets heel anders. je kan het allemaal bij bol.com terug vinden!
maar ik zal het zoeken makkelijk maken voor je, als je op de link klikt kom je gelijk op de juiste plek als je iets ziet wat je wel zou willen hebben. 


deze keer ben ik in de boeken gedoken en ik heb er een paar tussen zitten die vrij bijzonder zijn. de reden hier voor is dat er maar één boek is wat je nu gelijk kan bestellen en ontvangen.
de andere twee zijn voor-verkoop boeken, maar dat geeft wel aan dat ze toch wel erg populair zijn als ze nu al besteld.


3. grappig jammer - Tim hofman
Tim Hofman (1988) is sinds 2012 werkzaam bij BNN, waar hij onder meer de programma's spuiten & slikken, de Social Club en je zal het maar hebben presenteerde. 
Tim schreef al eerder columns voor onder andere Nieuwe Revu, maar zijn poëzie heeft hij niet eerder aan het grote publiek toevertrouwd.
met zijn gedichten heeft Tim zeker iedereen verbaasd doen staan omdat niemand dit achter hem heeft gezocht.
dit tweede boek is alleen nog maar in de voor-verkoop bij bol.com, vanaf 5 november is het boek pas officieel uit.




2. de testamenten - Margaret Atwood
het verhaal van de dienstmaagd, Margaret Atwoods meesterwerk over een afschrikwekkende toekomst, is uitgegroeid tot een moderne klassieker en bewerkt tot de zeer succesvolle tv-serie The Handmaid's Tale.
de testamenten is Atwoods langverwachte, adembenemende nieuwe roman.
vijftien jaar na de gebeurtenissen in het verhaal van de dienstmaagd heeft het totalitaire regime van de Republiek Gilead nog altijd de macht in handen, maar van binnenuit begint het scheuren te vertonen.

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bekend ben met de serie maar ik hoor rond mij heel veel lof voor deze serie op Videoland.




1. de zeven zussen 6 - Zon
Electra heeft het allemaal voor elkaar: ze is bloedmooi, schatrijk en wereldberoemd. maar achter dit perfecte plaatje gaat een kwetsbare jonge vrouw schuil, die de oplossing voor haar problemen zoekt in drank en drugs. Electra heeft, anders dan haar zussen, geen behoefte om te weten waar ze vandaan komt. totdat ze een
bijzondere brief ontvangt…
Zon is het zesde deel in deze boeken reeks van de zussen. dat deze op nummer een staat is wel bijzonder want het boek komt officieel pas uit in februari 2020.

maar daar mee kun je wel zien dat deze boekenreeks erg populair is, dat zelf nu mensen al in de voorverkoop een exemplair reserveren om er zeker van te zijn er een te ontvangen.





tot het volgende blog ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...