woensdag 9 oktober 2019

#postcrossing#171

het is weer woensdag, het midden van de week, dus tijd voor 📫postcrossing.
we komen weer terug in het dagelijkse ritme, met mijn dochter gaat het beter.
ze kan weer eten en het blijft er ook in, dat was voor ons al een vooruitgang.
meer kun je lezen in een blog van vorige week.


we zaken langzaam af naar het einde van het jaar, de herfst was hier letterlijk begonnen met veel regen, wind en kou, niet mijn ding.
en tussen alle dingen door heb ik nog wat kaarten besteld.
deze stapel is het geworden.
er zitten gelijk 3 kaarten bij die in de maand december verstuurt gaan worden als kerst thema.
verder heb ik nog een leuke kaart van de poezenboot uit Amsterdam gevonden en een paar leuke dierenkaarten.
met vogels,paarden en een hele leuke die mij aan de lion king deed denken.
kort om: ik hoop met deze berg rond te komen tot het einde van het jaar.

omdat postcrossing dit jaar zijn 150 verjaardag viert zijn er heel veel leuke dingen om te doen.
een van die dingen is een muur met brievenbussen, misschien moet je het zelf maar even gaan bekijken en lezen:

https://www.postcrossing.com/blog/2019/10/05/putting-together-the-postcard-exhibition-at-the-upu

gaan we door met postcrossing en kaarten versturen.
kaartjes heb ik deze week niet gekregen maar wel het bericht dat een kaart die ik had verstuurd was aangekomen.
in postcrossing 169 stuurde ik een kaartje naar Rusland, deze is na een afstand van 2583 km te hebben gereisd in 20 dagen aangekomen.


en zo gaan we gelijk door met de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd.
dit kaartje gaat naar de USA en zal een afstand van 5525 km gaan afleggen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvanger is een grote fan van Lord of the ring, the hobbit en Harry Potter.
nou die laatste is de komende 8 weken de reden dat ik op maandagavond geen tijd heb, dan worden deze films namelijk uitgezonden.
maar ik lees ook zeker de boeken graag van deze mega goeie films.
hoewel die van LOTR wat lastig is met meer dan 2000 pagina's.

en hier mee zijn we alweer aan het einde van postcrossing voor deze week.
een korte maar ik heb gewoon niet meer om te vermelden.
de voor bereidingen voor de kerst zijn hier wel begonnen, en ik heb de vakantie al weer gepland.
later volgt er nog meer over maar voor nu staat het op van 21 december 2019 tot 5 januari 2020. en ik denk niet dat dat nog gaat veranderen.
rest mij nog om jullie te bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot de volgende keer ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...