Hallo, peepers
Mijn naam is Robin Sparrow en ik werk als freelance programmeur, dit kan ik vanuit mijn eigen huis doen, iets wat mij prima bevalt.
Ik leef mijn eigen leven maar begin toch meer aan de toekomst te denken.
Ik begin dan ook aan een toekomstplan te werken en geef jullie graag een kijkje in mijn leven.
Ik loop te janken, ben boos … ik voel van alles en weet mij geen raad.
Emit liet in een bericht weten uit te zijn geweest met een andere vrouw.
Je kan zijn eerlijkheid waarderen maar ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik hou van hem en ik heb dat eerlijk gedeeld met hem. Hij was er ook niet ongevoelig voor en we hebben samen al mooie dingen beleeft.
En dan dit!
Oké, hij zei dat een relatie met hem niet makkelijk zou zijn en er gevoelens en emoties zouden komen waar hij verder ook niks aan kan doen.
Is dit dat waar hij het over had? Is dit wat ik moet doormaken als hij naar een andere vrouw kijkt of er mee praat, uit gaat?
Dat maakt mij aan het twijfel of ik wel door moet gaan met Emit. Ik weet niet of ik dit iedere keer aan kan.
Ik heb me voor nu op mijn werk gestort en probeer hem te negeren. Ik heb even geen behoefte aan Emit.
O Shit … ik voel weer tranen opkomen en tegelijk ben ik boos en teleurgesteld.
Tot mijn grote geluk stond Raj onverwachts aan de deur.
Een mooie gelegenheid om mijn hart te luchten bij een vriend.
Op een of andere manier lijkt hij vaak op de juiste momenten er te zijn om een luisterend oor te bieden.
Hij was dan ook heel geduldig en ik was vooral emotioneel terwijl ik mijn verhaal deed.
Het ging alle kanten op, van huilen naar heel boos worden op Emit.
Raj was dan ook heel eerlijk toen hij het advies gaf er toch serieus over na te denken of ik dit wel aan kan.
Het leek hem voor mij beter gewoon vrienden te zijn met Emit. Hij heeft vrees dat het op langere termijn zo veel stress gaat geven dat dingen misschien uit de hand gaan lopen en je kan beter slim zijn en de risico’s vermijden.
Het zou misschien voor nu pijnlijk en verdrietig zijn voor mij, maar wel beter.
Hij gelooft niet dat Emit er mee zou zitten als ik het afkap.
Ik snap hem, dezelfde gedachten heb ik ook gehad.
Tot mijn grote verrassing belde Jade Rosa, een kennis van mij, om te vragen of ik mee wilde gaan een avondje stappen.
De timing had niet beter kunnen zijn!
We gaan niet zitten janken op de bank met een bak popcorn, een zoetsappig liefdesdrama en een doos met tissues.
Dus we hebben ons wat opgefrist, lekker een bad, beetje make-up en we trekken wat leuks aan … klaar voor een avondje stappen.
Hoewel ik ergens vrees had dat ik te veel aan Emit zou denken viel dat mee.
Ik heb een paar leuke mensen leren kennen en ondanks dat ik me soms wat ongemakkelijk voelde was het erg gezellig.
Ik zou dit best vaker willen doen, gezellig opstap, genieten van je avond en andere mensen leren kennen.
Eenmaal thuis heb ik wel over Emit zitten nadenken: wat moet ik met hem aan?
Ik hou wel van hem, maar ik twijfel of ik dit vol kan houden.
Hij heeft mij gewaarschuwd dat dit kan gebeuren en nu ik het ervaar heb denk ik niet dat ik dit nog een keer wil meemaken.
Ik denk dat dat de vraag ook wel beantwoordt wat ik met Emit moet gaan doen.
Tot de volgende keer peepers …
💗Robin





















