Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
En dit gaat een korte worden. Er is ook heel weinig om met jullie te delen.
Het gaat intussen een stuk beter met mij. Ik slik nu bijna twee weken de medicijnen voor de suiker en probeer nog gezonder te eten.
Nu is de eetlust momenteel erg laag met dat warme weer, we hebben temperaturen van 30 graden of meer.
Drinken doe ik genoeg en verder met ik weer dikke vrienden met mijn ventilatoren.
Voor mij is rond de 25 graden warm genoeg.
Maar voor mij was er deze week geen post van postcrossing.
Met deze hoge temperaturen is het voor de postbode zeker niet fijn als je buiten moet lopen.
We hebben wel post die ik erop uit had gestuurd die op zijn bestemming is aangekomen.
En dat gaat om de kaart uit postcrossing 481, een kaart naar Australië, deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 16.453 km in 26 dagen.
Dan de kaart uit postcrossing 476, een kaart naar Oekraïne. Deze is inmiddels op expired komen te staan.
Wetende hoe de toestand is, hoop ik niet dat er ernstige dingen zijn en dat de kaart later alsnog wordt geregistreerd.
![]() |
| foto: postcards fron essie |
Gaan we door naar de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd en dat is deze kaart geworden.
De kaart is onderweg naar de USA en maakt een reisje van 6467 km voor het op zijn bestemming is aangekomen.
De ontvangster van deze kaart woont in een landelijk gebied in het hart van Virginia.
Haar interesses en die haar bezighouden, zijn onder andere handspinnen, breien, weven, glas-in-lood, wandelen en tuinieren.
Door dat ze in zo'n landelijk gebied woont,kan je nogal geïsoleerd raken van andere mensen. Postcrossing is een creatieve manier om in contact te komen met mensen van over de hele wereld. En dat is zeker een mooie oplossing.
Zo landelijk wonen, ver van de mensen is denk ik ook iets wat je moet kunnen.
Ik kan best sociaal zijn, maar vind het ook heerlijk om mijzelf terug te trekken van de buitenwereld en lekker in mijn eigen bubbel te dobberen.
De kaart die haar kant op gaat is deze kaart geworden, ze houdt van tuinieren dus ik denk dat ik wel in de goede richting zit met deze kaart.
We gaan de reactie afwachten.
We gaan richting het einde van dit blog.
Volgende week beginnen we aan een nieuwe reeks met postzegels.
Postzegels gaan we ook alvast nieuwe bestellen, we komen anders niet rond tot aan de vakantie.
De vakantie is dit jaar iets anders, niet de hele maand augustus hebben we vakantie maar van 13 augustus tot en met 13 september.
We hebben even een kleine aanpassing dit jaar in verband met een huwelijksfeestje.
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot het volgende blog …






















