woensdag 17 oktober 2018

#postcrossing#125

hoi hoi,
ik keek vanmorgen op de kalender en zag dat het alweer woensdag was, tijd vliegt soms zo snel voorbij. maar dat betekend wel dat we vandaag weer een postcrossing 📫 hebben op het weblog!


vorige week dindsag, 9 oktober was het Wereld Post Dag.
hier in Nederland werd daar niet zo veel mee gedaan maar de little mail carriers van postcrossing waren wel in het kader van Wereld Post Dag eerder al in het Duitse Museum voor Communicatie geweest.
via de link hier onder kun je meer hier over lezen in het blog van postcrossing:

https://www.postcrossing.com/blog/2018/10/09/happy-world-post-day

het is de laatste tijd weer erg rustig met de post.
en dat leidt vaak dat op een bepaald moment er weer zo veel te gelijk binnenkomt dat ik soms even op mijn hoofd moet krabbelen hoe dat allemaal te verwerken, zo als toen in postcrossing 120.
pure uit ruimte nood heb ik toen kaarten in een collage verwerkt met nummers erbij en dan maar beschrijven hoe en wat.
het heeft niet mijn voorkeur maar ik moest toen iets om het te kunnen delen.
maar 8 kaarten waren toen ook best veel voor een blog.

van mijn kant waren er nog wat kaartje onderweg en zo als ik vorige week al vreesde is er eentje die nu op expired staat.
de kaart uit postcrossing 118 naar Duitsland heeft nog een jaar om de kaart als nog te registeren.
in postcrossing 123 stuurde ik een kaartje naar Kroatië en deze is na 8 dagen 1078 km te hebben gereisd aangekomen op zijn bestemming.

gaan we door met de kaart van deze week.
deze gaat naar Duitsland.
de kaart zal een afstand van 156 km gaan afleggen.
de ontvangster van deze kaart is een Twilight-fan en toevallig had ik ooit kaart van Twilight gekregen maar wist niet wat ik er mee moest doen.
ze komen nu dus even van pas.
ook is ze een fan van Lord of the rings, maar daar had ik dan geen kaarten van liggen, die films vind ik trouwens ook erg goed.
maar de boeken van beiden zijn ook zeer aangenaam leesmateriaal.
ik hoop dat deze kaart met het personage Jacob Black een goede keuze is?


en zo komen we weer aan bijna het einde van postcrossing van de week.
week 42 om precies te zijn en dat betekend dat we ook nog 10 weken van 2018 hebben te gaan.
dan is er alweer een jaartje voorbij, zo als ik al eerder zei: tijd vliegt soms voorbij.
ik kan mijn kerstkaarten voor dit jaar wel weer gaan schrijven, en wie weet, als de afstand groot genoeg is en ik denk dat er wel een paar weken tussen kunnen zitten krijgen we binnenkort de eerst kerstkaart via postcrossing alweer.
wil ik jullie weer bedank voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...