woensdag 3 oktober 2018

#postcrossing#123

hoi hoi,
het is woensdag en dat is postcrossing op dit weblog.
maar voor de vaste volgers, die wisten dat al.

vorige week moest ik naar de stad en omdat ik dus geen auto meer heb moest dat met de bus.
ik ben geen fan van de bus maar oké, het is nog iets om ergens naar toe te kunnen gaan.
in de stad kon ik het niet laten om de boekenwinkel in te gaan en tussen de kaarten te kijken en ik heb er nog een paar leuke kaarten gevonden.
deze wist ik zeker dat ik nog nooit heb verstuurd.
ik probeer zo veel mogelijk kaarten te nemen die ik nog nooit eerder heb verstuurd.
dat begint wat lastig te worden, dus het kan gebeuren dat er ongemerkt toch kaarten tussen gaan komen die ik al eerder heb verstuurd.
maar deze waren nieuw voor mij.
een grappige kaart met een kat, een hond en koekiemonster en een leuke eenhoorn taart.
de taart was er een die mijn dochter uit heeft gezocht.

verder waren er deze week geen kaarten die ik heb ontvangen, of zijn aangekomen.
dus gaan we door met de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar Kroatië en zal een afstand van 1078 km gaan afreizen.
de wensen lijst van de ontvangster, ja, een zij. was er niet en heel veel informatie ook niet.
buiten 3 regels wat zij graag doet was er niks.
dus ik ben in gehaakt op de hond waar ze graag mee wandelt.
wij hebben ook een hond die graag wandelt, een die het erg leuk vind om bij stormachtig weer buiten te zijn. waar wij mensen liever binnen blijven hebben wij dus een hond die het heerlijk vind om te rennen als het heel hard waait!
hij heeft redelijk flaporen maar opvliegen is hem nog niet gelukt. (haha)

ik kwam online nog leuke postzegels tegen die ik kan gebruiken voor postcrossing.
vertel ik jullie volgende week meer over, maar het zijn er niet met onze koning er op.
net voordat ik mijn blog hier zou afschrijven had ik een klein ongelukje in de keuken waar bij ik mijn vingers heb verbrand.
laten we het er op houden dat voorbereiding van je avond eten met een kleine kat in de buurt die je voedsel probeert te stelen en een warme plaat niet echt samen gaan.
via instagram (scooziemouse) kan je de foto terug vinden van mijn hand.
het is dus allemaal wat gevoelig als je twee brandblaren heb zitten.
voor nu wil ik jullie wee bedanken en graag tot volgende week ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...