woensdag 1 juli 2020

postcrossing#207

hoi hoi, het is weer tijd om wat post te gaan versturen in 📬postcrossing!
dat kaartje versturen deze week zit wel goed maar wat het post krijgen is het nog rustig.
ik heb daar (helaas) niks over te vermelden.
momenteel heb ik twee kaartje die nog onderweg zijn.
uit postcrossing 205 een kaartje naar Maleisië, nu 17 dagen onderweg en vorige week, postcrossing 206 een kaartje naar Tsjechië, deze is nu 9 dagen onderweg.

heb jij al een foto van je brievenbus ingestuurd?
vorige week heb ik jullie er al wat meer over vertelt waarom dat is, maar via de onderstaande link kun je dit nog even nalezen en eventueel je foto uploaden.

https://www.postcrossing.com/blog/2020/06/15/show-us-your-happy-mailbox

nou, dan gaan we zeker maar door naar de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd.
tja, ik kan er niet veel meer van maken, er valt niet veel te melden op dit moment.
dit kaartje is onderweg naar de USA, en dit kaartje zal een afstand van 8076 km gaan reizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
een kaart die iets zegt over de omgeving waar je woont was de vraag wat kaarten versturen betreft.
nou, dan kom je dus al heel snel op kaarten uit met stranden en zee. want we hebben hier in Zeeland genoeg kleine en grotere stranden. ze zijn dan ook één van de reden dat het hier in de zomer vol zit met toeristen.
vooral Duitsers en Belgen zitten hier aan de Zeeuwse kust.
ik zelf ben geen strand-mens om daar een hele dag te liggen bakken in de zon. ik ben meer het in de avond als het is afgekoeld langs de kust lopen samen met mijn dochter en de hond. 
dus ik denk dat deze kaart wel een leuke weergave is van Zeeland. laten we hopen dat de ontvangster dat ook vind.

tja, dit was postcrossing dan voor deze week. er valt niks meer te melden.
vergeet niet om je foto in te sturen voor het 15 jarig bestaan van postcrossing.
er zijn er inmiddels al heel wat bij gekomen, best leuk om te zien hoe verschillend de brievenbussen over de hele wereld zijn. ga zeker een kijkje nemen tussen al die foto's.
langzaam aan beginnen we ook naar de vakantie toe te komen en ik heb nog geen idee wanneer ik deze ga houden.
ik heb door het coronavirus al ruim 8 weken thuis gezetten en heb dus geen hele grote behoefte aan vakantie. ik denk dat we doorgaan en mocht er een weekje vakantie uitrollen dan horen jullie dat tijdig. 
de werkwijze zal dan zoals gebruikelijk zijn, twee kaarten op een week om de stand gelijk te houden.
het idee ligt nog steeds op tafel om in december de hele maand vrij af te nemen, maar daar staat nog niks voor vast. ik moet dat allemaal nog eens goed bekijken. meer nieuws volgt nog.
dan rest mij denk ik alleen nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht deze week, tot het volgende blog .... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...