zaterdag 25 juli 2020

win actie/giveaway:10 jaar scooziemouse.blogspot


winactie: je kan nog mee doen!
speciaal voor het weblog heb ik een internationale postzegel ontworpen. 
deze zit natuurlijk op het kaartje gepakt wat ik via postcrossing er op uit stuur.
maar ik heb ook een Nederlandse variant gemaakt en jij kan een setje van 5 van deze postzegels winnen! 
en ik heb er nog een leuk extraatje bij gedaan, daar zijn er maar twee van gemaakt!
ik heb er ééntje en jij misschien straks ook.
***************************************************************************************************
het enige wat je hoeft te doen is naar het Instagram account @scooziemouse of facebook (zie link) te gaan en onder het  bericht van de winactie  “ik doe mee” te zetten en je doet mee. 

https://www.facebook.com/scooziemouse.blogspot

je kan meedoen tot 31 Juli 2020.
op zaterdag 1 augustus 2020 wordt de winnaar bekend gemaakt.
***************************************************************************************************
let op! de postzegels zijn alleen in Nederland te gebruiken! 
           deelnamen alleen als je in Nederland woont.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...