woensdag 27 mei 2020

postcrossing#202

het is woensdag, het midden van de werkweek, dus tijd voor een nieuwe 📫postcrossing!
deze week heb ik wederom niet veel te melden maar het lijkt erop dat de wereld langzaam aan weer een beetje terug komt na de lockdowns door het Coronavirus. 
maar laten we niet vergeten dat het nog niet voorbij is!
maar ik ben wel blij dat we weer een beetje meer naar buiten mogen en we langzaam weer tot leven komen. hoewel ik eerlijk gezegd nog wel voorzichtig ben, boodschappen deed ik al gewoon volgens de regels maar een middagje naar het tuincentra sloeg ik toch echt over.
uitgebreid shoppen zal ik niet doen maar als ik ergens ben neem ik wel iets meer tijd om rond te kijken.

vorige week had ik al een kaart van een tijdje geleden die nog op zich liet wachten en deze week kreeg ik nog een melding van een kaart die iets vertraging heeft gehad in deze rare tijden.
in postcrossing 192 (15-03) ging er een kaart naar Rusland en deze kaart heeft zijn bestemming intussen dus toch nog gevonden na 68 dagen en een reis van 2392 km.
deze kaart is verstuurd net voordat werd aangekondigd dat vele landen in een lockdown zouden gaan waar door er met de post vertraging kon oplopen. 
ik ben er blij mee dat ook deze kaart goed is aangekomen en dat het met de ontvanger van deze kaart ook goed gaat.
en dat was niet de enige kaart die zijn bestemming heeft bereikt, de kaart uit postcrossing 201, van vorige week naar Duitsland heeft zijn reis volbracht na 9 dagen.

en deze week was mijn brievenbus ook weer even blij.
dit vrolijke kaartje kwam op de deurmat vallen, de kaart komt uit Duitsland en heeft een afstand van 709 km gereisd in 3 dagen, dat was dus niet zo heel lang.
en ze had een vraag voor mij: waarom ik zo dol ben op Amerika.
phff ... tja, weet ik eigenlijk niet zo goed. zo is het gelopen, ik vond die Amerikaanse dingen gewoon cool, vooral Los Angeles heeft iets wat me gewoon aantrekt.
ik hoop nog steeds ooit genoeg gespaard te hebben om er voor minstens een maand.
een mens moet toch iet hebben om van te dromen en dit is dan mijn droom.


ook ik heb deze week wederom een kaart naar de brievenbus gebracht.
dit kaartje gaat naar de USA en zal een afstand van 8031 km gaan afreizen.
de plaats waar deze kaart naar toe gaat kwam mij hel bekend voor en dat kan kloppen, in 2002 werden hier de Olympische (winter)Spelen gehouden.
nou met wat behulp van Goolgle kan je dan de plaats wel ontdekken waar dit schattige katje naar toe aan het reizen is.
deze kaart valt onder de 1x per maand een katten kaart thema van dit jaar.
hopelijk vind onze ontvanger deze net zo schattig.

tja, wat kan ik zeggen: ik heb op dit moment niet zo heel veel meer te vertellen.
ik heb afgelopen weekend nog wel even snel een (te lang uitgestelde) bestelling gedaan van nieuwe kaarten. daar volgende week meer over.
dan rest mij denk ik alleen nog maar om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht deze week en ik zou zeggen: graag tot de volgende week .... 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...