woensdag 31 juli 2019

#postcrossing#164

hoi hoi,
het is woensdag en tijd voor 📫postcrossing!
de laatste voor de vakantie.
en deze blijft zo als het stond gepland maar voor de week erna, week 34 is wel een kleine wijziging gekomen.
in deze week is op dinsdag 20 augustus en donderdag 22 augustus even geen blog online.
op woensdag 21 augustus is postcrossing er weer wel, gewoon zo als gepland stond.
met 2 kaarten die er dan zijn uit gestuurd.
en op vrijdag 23 augustus zal er een blog online komen.
vanaf week 35 zitten we dan weer een beetje terug op de normale routine van de blogs per week.
ik heb deze keuze zo gemaakt op basis van privé omstandigheden waar ik op dit moment verder geen uitspraken over wil doen. 

na de drukte van vorige week was het deze week weer rustig.
maar met de vakantie die nu gaat komen weten we maar nooit wat er dan allemaal nog kan binnen rollen?
vorige jaar waren er tijdens de vakantie 8 kaarten binnen komen vallen, we hadden toen wel een hele volle postcrossing na de vakantie.
maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het weer zo vol zal stromen met kaarten.
we gaan het gewoon afwachten en genieten van wat de vakantie gaat brengen.


zo als ik al eerder deed, gaan er deze week, de week voor de vakantie 2 kaarten uit.
en dit is de eerste die er uit gaat.
de kaart gaat naar Latvia, maar als ik Letland zeg dan begrijp je het misschien beter.
de kaart gaat een afstand van 1444 km afreizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvangster heeft zeker een klik met vrijdag de 13de, misschien door dat haar dochter op die dag werdt geboren maar kaarten van keep calm waren ook welkom en laat ik er daar nou net 1 van hebben.
discover the world, is dat niet wat we eigenlijk een beetje doen met postcrossing? ik persoonlijk vindt het een hele leuke manier om de wereld te ontdekken.


en dan kaart nummer 2 die er uit gaat deze week.
deze gaat naar Duitsland.
de kaart gaat een afstand afreizen van 639 km. op zich niet zo heel ver. we kennen het inmiddels wel, naar Duitsland gaat best wel snel.
echt voorkeur had de ontvanger niet dus heb ik deze leuke bus gekozen die je gelijk in de vakantie stemming brengt.
en ik heb iets opgeschreven over de omgeving, wat een vraag was.
dat is een kort antwoord: een weg leidt naar ons dorp en verder omringt door veel water.
tja, ik kan er niet veel meer van maken, het is zo als het is.

en dan zijn we aan het einde van deze postcrossing gekomen.
nog even een paar dagen te gaan en dan is het echt vakantie voor ons hier.
mocht je nog op vakantie gaan, een hele fijne vakantie gewenst.
ik ga er ook even van tussen en even genieten van een paar weken rust zonder verplichting.
de enige verplichting die ik heb is op mij gezondheid letten en hopelijk een beetje redelijk weer om nog wat leuks te gaan doen of gewoon lekker buiten te kunnen zijn.

ik zie jullie graag weer bij het volgende blog ... op 21 augustus 2019!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...