woensdag 3 juli 2019

#postcrossing#160

hallo, het is weer woensdag, tijd voor 📫postcrossing!
vorige week was het niet een lange postcrossing door omstandigheden.
daar is meer over bekend, maar daar kun je morgen meer over lezen in een blog hierover.
ik kan je wel zeggen dat het behoorlijk schrikken was voor mij en ook zeker voor mijn dochter.


omdat we niet alle dagen wilde laten draaien om mijn gezondheid hebben we geprobeerd zo veel mogelijk de normale dage routine aan te houden.
en daar hoorde voor mij even shoppen naar kaarten bij. ik was weer een kijkje gaan nemen op de site van postzegelerop.nl en vond weer een paar leuke kaarten.
een paar kaarten zijn met afbeeldingen van wat Nederlandse dingen als de bloemvelden,molens, koeien en molens.
erg leuk vond ik de kaart van de twee ananassen met de zonnebrillen, het heeft wel iets grappigs.
maar de kaart waar een schilderij van Johannes Schouten op staat van de Keizersgracht en de Westertoren in Amsterdam is toch wel mijn favoriet.
echt wel een pronkstukje om te mogen versturen aan een liefhebber van kunst.
ik geloof dat ik wel weer redelijk goed was geslaagd met nieuwe kaarten vinden?

wat kaarten betreft, er zijn deze week geen kaartjes binnen gekomen en van de kaarten die ik heb verstuurd is nog niks aangekomen. we moeten dus nog even geduld hebben.
in postcrossing 152 ging een kaart naar Ghana, die is nu 58 dagen onderweg.
in postcrossing 158 ging een kaart naar China, die is nu 16 dagen onderweg.
en dan vorige week, een kaart naar Rusland, die is 9 dagen onderweg.


en daar komt deze week deze kaart bij.
de kaart gaat naar Duitsland.
de kaart zal een afstand van 669 km gaan afreizen voor het zijn bestemming heeft bereikt. niet zo heel ver dus, we weten inmiddels wel dat kaarten naar Duitsland er al vrij vlot kunnen zijn.
"be the reason someone smiles today", de tekst van de kaart, erg mooi en zeker iets wat ik persoonlijk doe, zeker als ik in de spiegel kijk.
ja, ik kan lachen naar mijzelf. naar alle gezondheidsproblemen die ik de afgelopen weken heb meegemaakt kan ik zeker lachen. ik ben er nog en dat had heel anders kunnen aflopen als je bedenkt dat je een hartinfarct heb gehad.
oké, de rest kun je lezen in het blog van morgen.

en zo zijn we weer bijna aan het einde van postcrossing deze week.
we hebben nog 4 weken op de teller staan tot aan de vakantie, dus nog 4x postcrossing.
waarbij in de laatste voor de vakantie 2 kaarten erop uit gaan. en dat doen we na de vakantie ook weer.

wanneer is de vakantie? van 5 tm 25 augustus!

voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...