woensdag 10 juli 2019

#postcrossing#161

hallo,
het is woensdag en dat betekend 📫postcrossing!
maar dat is inmiddels wel bekend, denk ik zo maar?

om te beginnen over de gebeurtenissen van de afgelopen weken.
ik heb dus een hartinfarct gehad, onder de medische term een milde genoemd.
dat heeft de boel behoorlijk op zijn kop gezet voor mij.
de oorzaak zit in iets wat ik vanuit een geboren DNA afwijking heb.
in de link hier onder kun je het allemaal na lezen:

https://scoozie-mouse.blogspot.com/2019/07/het-loopt-even-niet-zo-lekker-2.html

het gaat allemaal iets beter, nog geen overvlieger maar we proberen alles weer op te pakken zo als eerst.
elke dag neem ik mijn medicijnen in en mijn voeding ben ik aan het veranderen.
ook ben ik meer gaan bewegen door te wandelen en ik ben gaan zwemmen.
dat laatste viel tegen, ik denk dat het al meer dan twee jaar geleden was dat ik had gezwommen.
maar langzaam opbouwen en ik zal er wel weer beter in worden.
ik probeer zoveel mogelijk door te gaan en niet te veel stil te staan bij "wat alles?"
dat heeft ook geen nut en maakt je leven alleen maar onaangenaam.

dus gaan we ook door met waar het hier om draait: postcrossing!
en deze week was de brievenbus rustig wat het ontvangen van kaarten.
maar heb wel de melding ontvangen dat de kaart van vorige week, postcrossing 160, was aangekomen op zijn bestemming. na een reis van 2 dagen over 669 km was deze er.
dan was er in postcrossing 152 een kaart die naar Ghana ging, deze staan inmiddels op expired.
de kaart kan nog binnen een jaar worden geregistreerd als ontvangen.
we gaan het afwachten.


en dan de kaart voor deze week.
deze kaart gaat naar België, de Zuiderburen van Nederland.
de kaart zal een afstand gaan afleggen van 119 km. niet zo heel ver dus.
sterker nog, als ik de afstand bekijk dan zou ik hem bijna zelf kunnen gaan brengen.
ik denk dat het met de auto een rit is van 2 à 3 uur.
het was ook best vreemd om de kaart gewoon in het Nederlands te schrijven en niet te vertalen naar het Engels.
de ontvangster van de kaart woont, net als ik, dicht bij de kust.
en daar rent ze elke dag een uurtje.
lekker gezond bezig dus! iets wat ik ook zou moeten proberen maar ik ben meer een wandel-type dan een ren-type.
we gaan afwachten hoe lang de kaart er over doet. langer als brengen, dat is zeker.

en zo komen we bijna aan het einde van postcrossing voor deze week.
we hebben nog 3x postcrossing staan tot aan de vakantie.

de vakantie is van 5 augustus tot 25 augustus!
alleen loopt deze wel even anders dan dat we eerst hadden bedoelt.
waren we nog van plan om er dagjes op uit te gaan, hebben we nu besloten om dat maar even te bekijken hoe het dan gaat met mij.
hoewel ik zelf best graag weer eens wil gaan kijken in Diergaarde Blijdorp in Rotterdam of misschien toch wat anders? we zien dus wel hoe het gaat lopen.
rest mij nog om jullie weer te bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...