vrijdag 5 juli 2019

rustdagje

vandaag even geen blog online!



ik neem vandaag even een dagje rust.
het was voor mij best een heftig weekje, gisteren heb je kunnen lezen hoe dat komt.
ik moet nu echt even aan mijzelf denken, tijd nemen om mijn energie weer op te laden.
simpele dingen zijn soms nog erg vermoeiend voor mij. dat is soms ook wel een vervelend, zeker als je bedenkt dat op één dag 2 of 3 blogs schrijven iets was wat geen enkel probleem was voor mij.

ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn rustdag.
of het ook echt een rustdag is betwijfel ik, ik wordt vandaag mee genomen door mijn dochter en haar vriendin om baantjes te gaan zwemmen.
bewegen is goed voor mij en dat nemen de dames serieus.
met de tijd moet alles wel weer beter worden. maar dat gaat niet op één dag of één week.
dinsdag is er weer gewoon een blog online.

fijne weekend allemaal!
tot het volgende blog ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...