dinsdag 11 juni 2019

shoppen bij de Primark

hoewel ik vorige jaar al eens was gaan shoppen bij de primark en ik nou niet echt super dol was, moet ik dit toch gaan herzien.
deze keer vond ik het wel leuk.
ik denk dan ook dat de vorige keer de drukte van de sale mij iets te veel van het goede was.
vorige week besloten wij, een dag van te voren, om op woensdag te gaan shoppen bij het Zuidplein in Rotterdam.
en dan met namen bij de Primark, mijn dochter had daar online heel wat leuke dingen gezien en ik zelf ook.
omdat je daar meer heb aan winkels had ik zo iets van "ach, waarom ook niet".
met de brommobiel naar Rotterdam is geen optie, dus het geweldige idee om zelf naar Steenbergen te rijden en vanaf daar de buslijn 310 te nemen die rechtstreeks naar het Zuidplein rijdt. ongeveer 55 minuten rijden en je staat op je bestemming.
rond 10 uur stonden we daar, fijn, maar nu wilde ik eerst koffie!
en recht tegenover de Primark zit een bekende lunchroom waar we even een kopje koffie hebben gedaan.
na dat we de koffie op hadden zijn we de Primark in gedoken. en ja hoor, gelijk weer gehannes met met mandje. een soort oversized visnet.
binnen 5 minuten had ik al het shirt gevonden wat ik graag wilde hebben. en tot mijn geluk hadden ze er nog hangen met mijn maat. gelijk een in mijn visnet gedumpt.
we zijn verder gaan rond kijken en het viel mij gelijk op dat weer veel wat je op het internet heb gezien daar niet was. 
maar ik geloof dat ik wel redelijk ben geslaagd met wat nieuwe dingen.

hier een lijstje met wat ik had en de prijs.
1. een grijs vest   8 euro
ik ben dol op vesten en deze is wat kleur goed te combineren met verschillende kleuren. het vest is niet dik maar heeft van die vleermuis-mouwen waar door je het in de winter met een trui kan combineren.
2. zonnebril  3 euro
helaas kwam ik tot de ontdekking thuis dat het een van de neusvleugels miste, maar ik heb de oude neusvleugels van een oude zonnebril er op gezet en kan hem gewoon gebruiken.
3. terracotta streepjes broek  8.00 euro
ik vond deze broek best leuk, de stof is niet zo dik, lekker lucht voor op een warme zomerse dag.
4. blauwe legging  2 euro
ik combineer een rokje meestal met een legging en ik wilde eens een andere kleur als zwart of grijs. op het prijskaartje stond 4 euro maar bij de kassa bleek het maar voor de helft van de prijs te zijn.
5. riem  5 euro
ik had gewoon een nieuwe riem nodig en deze vond ik erg mooi, vooral de afwerking was wat mij aan trok. een beetje die western look. ik hou daar wel van.
6. groen shirt  5 euro
deze had ik online al gezien en het was de tekst die ik super leuk vond, het eerst wat ik vond in de Primark van die dag en ook gelijk in mijn mandje verdween.

ook mijn dochter is wel redelijk goed geslaagd, nieuwe shirts, broeken en kussentjes voor op haar bed, maar ik denk dat ze nog het gelukkigst is met haar leder look jack.
er hingen dit keer genoeg leuke dingen, en je kan er voor redelijk weinig best genoeg vinden.
het enige wat ik niet kon vinden waren andere schoenen. ik vond er wel maar daar was net mijn maat weer niet in te vinden.
het nadeel voor mij was dat het gesjouw met dat "visnet" , ik begon erg veel last van mijn schouder te krijgen.
shoppen is leuk maar al dat sjouwen is voor mijn schouder niet zo goed, dan merk je toch wel dat zo een versleten schouder pees je kan belemmeren.
naast de Primark zijn we nog verder gaan kijken op het Zuidplein, maar bepaalde winkels hebben we hier ook dus waarom zou ik dan daar gaan kijken als dat hier ook kan?
ik heb toch nog nieuwe schoenen kunnen vinden, bij de Bristol.
die hebben we hier ook maar als je dan iets vind wat naar je zin is moet je het nemen.
ik kan wel naar de Bristol gaan in deze hoek maar dan is het maar weer afwachten of ze het hier ook nog hebben.
lekker simpel, een paar nieuwe sandalen, mijn oude heb ik nog wel maar hebben hun beste tijd gehad. beginnen wat kaal te worden.
ook is mijn zool niet zo stevig meer, dus nu alvast een paar nieuwe voor als ze echt kapot gaan.

rond 2 uur hebben we de bus terug naar Steenbergen genomen, en daar waren we rond 3 uur weer.
weer op bekende grond! en rond half 4 waren we weer thuis.
het dagje shoppen was zeker leuk en de pijn in mijn schouder wel waard.
ik denk dat we dit nog wel een keer gaan doen, die rechtstreekse buslijn naar het Zuidplein is zeker super handig, en het kost net zoveel als wanneer je daar moet parkeren.
alleen hoef je nu zelf niet meer te rijden, en dat spaar weer benzine uit voor een extra broek of shirt te kunnen kopen.😄

tot het volgende blog ....













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#79

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...