woensdag 26 juni 2019

#postcrossing#159

het is woensdag, het midden van de week.
en het is tijd voor 📫postcrossing.


deze week is het even iets anders dan normaal.
dat komt omdat het even niet zo goed met mij gaat.
hier onder vind je de link naar het blog van gisteren, daar staat in wat er is gebeurd.

https://scoozie-mouse.blogspot.com/2019/06/het-loopt-even-niet-zo-lekker.html

de schrik zat er zeker even in, maar ik heb goede moed dat het wel goed gaat komen.
maar doe het toch even rustig aan. 
dat betekend niet dat postcrossing even stil komt te liggen, ik wil proberen de vaste onderdelen gewoon zoveel mogelijk door te laten gaan. en postcrossing is een vast onderdeel.

kaartjes heb ik afgelopen week niet ontvangen.
wel zijn er wat kaartjes die ik had verstuurd aan gekomen.
vorige week woensdag kreeg ik het bericht binnen dat de kaart uit postcrossing 156, naar Rusland was aangekomen. deze heeft een afstand van 3882 km afgereisd in 16 dagen.
en ook het kaartje uit postcrossing 157, naar de U.S.A is aangekomen. na een reis van 6482 km in 13 dagen was deze op zijn bestemming.


en dan de kaart van deze week.
dit kaartje is onderweg naar Rusland.
en zal een afstand van 7950 km gaan afreizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
ik had niet echt iets van de wenslijst aan kaarten die er stonden.
maar ik zag staan dat dieren en bloemen dingen waren wat de ontvangster wel leuk vind, dus een kaarten met bloemen en een lief olifantje erop gekozen.
ik hoop dat ze de kaart leuk gaat vinden.


en hier mee zijn we alweer aan het einde van postcrossing.
niet een hele lange dit keer maar ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen, gezien de omstandigheden van dit moment.
wil ik jullie graag wederom bedanken voor jullie aandacht en graag tot volgende week ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#79

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...