woensdag 15 mei 2019

#postcrossing#153

hallo,
het is weer woensdag, het midden van de week en je weet wat dat betekend: 📫postcrossing!
en misschien was het je opgevallen, misschien ook niet?
de linkjes die ik vorige week met jullie heb gedeeld via facebook en twitter hadden een klein foutje, dit zag ik pas toen het al was gedeeld.
er stond #postcrossing#153 en dat moest #152 zijn.
in het blog is het aangepast maar de linkjes hebben het er nog wel in staan maar je komt wel gewoon op het goeie blog uit als er op wordt geklikt.
dus als je je afvragen waarom we 2 keer een blog #153 link hebben, dit is de reden!


in postcrossing 151 deelde ik een berichtje met jullie over een afgekeurde dame op een Nederlandse postzegel.
Post.nl had ze afgekeurd omdat het te aanstoot-
gevend zou zijn.
het ontwerp van de expliciete postzegel met een voluptueuze blondine is na een kleine aanpassing tóch goedgekeurd. 
eerder wees Post.nl de gewaagde creatie af, omdat deze ongepast en aanstootgevend zou zijn. 
op de voorgevel van de vrouw prijkt nu een zwart balkje met de tekst ‘censuur’. 

deze week was het weer rustig wat betreft het krijgen van kaarten.
wel had ik vorige week nog het berichtje gekregen dat de kaart uit postcrossing 152, een kaart naar Finland is aangekomen na 11 dagen gedaan te hebben over een reis van 1484 km.


en dan de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd.
deze kaart is er zondag al geschreven en op de brievenbus gegaan.
ik had voor de maandag een afspraak staan dus van daar dat ik deze week postcrossing op zondag heb voorbereidt.
goed, deze kaart is dus onderweg naar Portugal en zal een afstand van 2787 km gaan afleggen.
er was geen voorkeur van kaart dus heb ik deze gekozen.
de afzendster woont op een eiland, stil en vredig, zo beschreef zij het, met het geluid van de ruisende zee op de achtergrond.
klinkt erg mooi en ik hoop dat deze Hollandse groet een warm welkom heeft in haar brievenbus. 

en zo komen we weer aan het einde van postcrossing van deze week.
vorige week had ik nog een kleine vermelding staan over mijn dochter en haar ongelukje, a.s vrijdag is er een update online over hoe het er nu voor staat.
ook werd ze wat opgevrolijkt met een paar leuke beterschapskaarten. zelfs de manege waar ze paard rijdt heeft haar een kaartje gestuurd en hopen op een goed herstel.
toch wel lief van ze.
rest mij nog om jullie voor deze week weer te bedanken en graag tot volgende week ....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...