donderdag 16 mei 2019

kattenstreken#25

met vier katten in huis is het beslist niet saai.
en ze kunnen heel lief zijn maar soms .... soms hebben ze van die momenten dat je ze uit hun bol gaan.
je kan ze waarschuwen maar dat help niet altijd en soms doen ze dingen en die blijven ze doen tot vervelends toe.
regelmatig ga ik dit delen met jullie wat ze weer hebben gedaan.
ik hoop van die momenten iets te kunnen laten zien met een foto of misschien een filmpje.
Dit zijn Rambo, Frodo, Nala en Raya, en dit zijn de verhalen uit hun leventje.

laat je niet misleiden door hun schattige kopjes! 

blooper momenten
als je probeert om momenten vast te leggen wil dat niet altijd zo gaan als je wilt.
het ziet er zo schattig uit en op het moment dat je je foto wil nemen doen ze net weer iets anders, weg moment.
maar dat kan dan ook wel weer hele leuke foto's opleveren.


Nala en Raya kunnen nog al eens samen op de bank liggen.
Nala wast dan Raya, dit was zo een moment waarop dat was.
vaak heeft Nala zijn poten dan om Raya heen geslagen.
dat ziet er dan zo schattig uit.
helaas voor mij trok Raya zich terug uit de houtgreep van de poten van Nala op het moment dat ik de foto wilde nemen.
dat was erg jammer want het zag er erg leuk uit.
en dat gebeurd dus regelmatig, liggen ze er zo schattig bij, je pakt je camera erbij en dan gaan ze net weg of liggen ze er weer anders bij.


het volgende moment bij deze poging was dat zij wel heel dicht bij de camera kwam zitten.
iets waar zij een gave voor heeft, op het moment dat jij een foto wil nemen vol in beeld komen.
op de achtergrond kun je ook nog net de poten zien van Frodo die op de poef was gekomen op te gaan liggen.
wat is het toch een lekker stel als je foto's wil nemen! 
dat maakt het ook wel weer erg leuk, vooral Raya heeft er een pootje van om voor de camera te gaan zitten.
ik heb al heel vaak close ups gehad van haar die iets te close up waren.


om nog maar te zwijgen over dot shot!
het draaide eigenlijk om Frodo, die zat er toen heel anders bij als in het uit eindelijke shot.
terwijl ik de foto wilde nemen ging hij als verzitten en was zijn blik op iets anders gericht.
nou, waar op dat mag duidelijk zijn.
recht onder verschijnt op eens de kop van Rambo die het even van dichtbij kwam bekijken.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een geniaal shot vindt.
de enig sinds boze blik in zijn oog, als of hij het er niet over eens is dat ik Frodo wilde vastleggen in plaats van hem.
maar als je Rambo op de foto wil zetten loopt hij vaak weg of draait zijn kont naar je toe.
daarom vind ik persoonlijk deze foto toch wel een super blooper moment. zeker eentje om te bewaren.
soms zijn de blooper momenten toch nog wel leuke foto's om te delen.


tot het volgende blog ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...