vrijdag 10 mei 2019

Bol Top 3: maak de tuin gezellig!

bol.com is een van de beter verkooppunten online die in Nederland en Belgiƫ werkzaam is.
naast speelgoed, even terug kijkend op de spelletjes die ik afgelopen 2 jaar via hun heb gepromoot, leveren ze ook boeken, dvd's, games en heel veel andere spullen.
in dit onderdeel ga ik de bol top 3 met jullie doornemen, dit kan zijn van boeken, dvd's, games of iets heel anders. je kan het allemaal bij bol.com terug vinden!
maar ik zal het zoeken makkelijk maken voor je, als je op de link klikt kom je gelijk op de juiste plek als je iets ziet wat je wel zou willen hebben. 





maak je tuin gezellig!
dit is een lastige! mijn smaak ligt heel anders als die van jouw.
dus deze maand doe ik even een link van de site om zelf een kijkje te nemen tussen de tuinmeubels, sfeermakers, verlichting en nog veel meer om jouw tuin gezellig te maken voor de aankomende zomer.
neem gerust eens een kijkje of er wat voor je bij zit. 

https://www.bol.com/nl/m/tuin-gezellig-maken/?

omdat smaken verschillen is het deze maand even lastig.
maar ik wil wel graag mijn persoonlijke 3 favoriete voor de tuin met jullie delen.
of liever gezegd: geschikt voor een balkon, gezien de planning van verhuizen ga ik er van uit dat de nieuwe woning in een flat of appartement is.
ik heb in mijn keuze echt gekeken naar de mogelijkheden om deze spullen op een balkon te kunnen gebruiken. maar voor een tuin zijn ze zeker ook geschikt.

Tuinbank Memphis
het bankje bestaat uit twee stoelen met daar tussen een tafeltje gemaakt. 
deze zorgt ervoor dat je je drankje of hapje op kwijt kunt. 
het Memphis tuinbankje is gemaakt van Merantie tuinhout. 
dit hout is erg duurzaam en zal zonder behandeling op een natuurlijke wijze vergrijzen. 



Gusta Windlicht Blue 
dit windlicht van Gusta is voorzien van een metalen theelichthouder en een decoratief touw om de hals. ook leuk om als vaas te gebruiken! 



Boeddha beeld zittend 
dit grijze beeld van een zittende Boeddha heeft een hoogte van ca. 41 cm en is gemaakt van beton. geschikt voor zowel binnen als buiten.



tot het volgende blog ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...