woensdag 8 mei 2019

#postcrossing#152

hoi hoi,
het is weer tijd voor 📫postcrossing!
het mogen denk ik nu wel bekend zijn dat dit iedere woensdag is.

en wat een week heb ik achter de rug!
leuke sport, paardrijden! maar als je als ouder er op zit te kijken als het even fout gaat en je kind er vanaf valt is het net iets minder leuk.
in het blog van gisteren kun je daar alles over terug lezen.
wie weet, misschien komen er wel leuke beterschap kaarten voor haar binnen?

terug naar de orde van dit blog: kaarten.
en ja hoor we hebben een winnaar!
het was weer even stil maar ik kreeg afgelopen week een kaartje binnen.
dit leuke kaart komt uit China. en heeft een afstand van 9030 km afgereisd in 39 dagen.
deze kaart heeft de afbeelding ergens in het thuisplaats van de afzendster, waar dat is kan ik niet zeggen, ik kan geen chinese tekens lezen.
ergens hen ik wel de tekst "shui cheng shao xing" gevonden en ben daar op gaan zoeken. maar bleef steken op een wijnmakerij.
dus of dat is wat de afbeelding voorstelt? ik weet het niet. maar het is verder wel een erg leuk kaartje.
dan zijn er nog wat kaart onderweg.
uit postcrossing 148, een kaartje naar Rusland, nu 30 dagen onderweg.
en uit postcrossing 151, een kaartje naar Finland, nu 9 dagen onderweg.
we wachten nog af wanneer deze aankomen op hun bestemming.
waar we niet meer op hoeven te wachten is de kaart uit postcrossing 150, deze ging naar China en is naar 8964 km te hebben gereisd in 14 dagen aangekomen op zijn bestemming.

en dan de kaart die ik deze week op de brievenbus heb gebracht.
deze kaart gaat naar Ghana en zal een afstand van 4949 km gaan afreizen.
het is de eerste keer dat ik iets naar Ghana verstuur, weer een nieuwe plek waar post naar toe gaat.
de ontvanger vroeg naar quotes die je mooi vindt of aanspreken.
daar is deze kaart een goed voor beeld van: do more of what makes you happy.
doe de dingen die je blij maakt, past helemaal bij mij.
dit hele weblog maakt mij blij, soms is het moeilijk om iets te vinden om over te schrijven maar toch hou ik het al 9 jaar vol en ik vind het nog steeds leuk.

en zo komen we weer bijna aan het einde van deze postcrossing.
voorlopig staat er niks bijzonders op stapel en gaan we gewoon iedere week door met postcrossing.
verder mededelingen heb ik dan ook niet meer voor jullie.
rest mij alleen nog om jullie te bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...