dinsdag 10 oktober 2017

nieuwe logo's

ik mag graag bezig zijn om nieuwe karakters te ontwerpen voor me verhalen van Cottonshall.
maar ik doe ook vaak me eigen gemaakte foto's bewerken.
en of dat nou foto's zijn van mezelf, mijn dochter of de huisdieren, het maakte me niet uit.
als de uitkomst maar naar me zin is, en dat smaken verschillen weet ik.
wat ik leuk en mooi vind zal een andere misschien niet zo vinden.
toch ben ik de afgelopen weken weer bezig geweest, en dit keer heb ik voor de thema's/onderwerpen die op het weblog verschijnen nieuwe logo's gemaakt.
het jaar is bijna om dus tijd voor wat veranderingen, en dit zijn de nieuwe logo's geworden.

spelletje spelen?
dit onderdeel loop al sinds mei 2016.
dit jaar zijn de spellen die ik in de spotlight zet afkomstig van Bol.com.
ik heb het roze logo met de koffer waar speelkaarten en dobbelstenen uitkomen ingeruild voor de happy familie die samen een spelletje spelen.
en daar draait het ook om in dit onderdeel, we leven in een wereld waar je soms stapelgek wordt van al die mobiele telefoons.
bijna alles wat we doen delen we op de sociale media's, en ik maak me daar ook zeker schuldig aan. dat zal ik niet ontkennen.
daarom is het soms ook wel eens goed al die technologie achter wegen te laten en gezellig een spelletje te spelen.
of het ook helpt? ik betwijfel het maar ik probeer ideeën te geven wat je zou kunnen doen voor een gezellig avondje met familie of vrienden.
iedere 2de vrijdag in de maand staat er een nieuwe "spelletje spelen?" online.

TBM: uit de oude doos
in september 2016 ben ik begonnen hier mee.
het idee komt van de zo gezegde trough back momenten die je zag op de sociale media's.
je kent het wel: een moment van een foto waar een verhaal of een hele leuke herinnering achter zit.
en in dit onderdeel doe ik dat met foto's uit me eigen materiaal.
de oude koffer met de tekst die er uit komt is gebleven, alleen nu verwerkt in een foto.
ik vond hem wel passen, gezien het feit dat het ook om oude foto's draait in dit onderdeel.
afhankelijk van het aantal weken in een maand, is ieder 3de (soms 4de week) dinsdag van de maand een nieuwe "TBM" online.

kattenstreken
de naam zegt het al, dit draait om mijn eigen katten en wat ze allemaal doen.
ze zien er dan wel schattig uit maar laat je niet misleiden!
soms ... heel soms, zou je ze wel kunnen wurgen.
dan kan je roepen wat je wil, ze gaan gewoon door.
en natuurlijk hebben ze ook hele schattige momenten.
hoewel ik probeer om dit op foto vast te leggen heb ik al gemerkt dat dat nog niet zo makkelijk gaat.
het nieuwe logo is met de heren waar het om draait, Rambo, Frodo en Nala.
ja, de laatste is wel bijzonder, een mannetje met een vrouwennaam.
het hoe en wat staat in katten streken #2 beschreven.
ik ben hun kapriolen met jullie gaan delen in mei 2017.
elke 3de donderdag van de maand deel ik hun streken.

het enige onderdeel wat geen logo heeft is postcrossing. en of die er ook een gaat krijgen weet ik nog niet.
en je hebt het vast al gezien maar naast de nieuwe logo's heeft het weblog zelf ook een nieuwe achtergrond gekregen.
deze komende maand zullen de verschillende logo's geplaatst worden bij de onderwerpen waar ze bij horen.
voor één keer zal ik jullie alvast de datums door geven van wanneer welke onderdeel verschijnt.
spelletje spelen: 13 oktober
kattenstreken: 19 oktober
TBM: 24 oktober
wat je erin kan verwachten? dat blijft nog even een verrassing.

tot het volgende blog ....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...