donderdag 26 oktober 2017

foutje of niet?

je kent ze misschien wel, van die foto's wat gewoon lijkt op het eerste gezicht maar als je er even naar kijkt dan merk je toch dat er iets niet klopt.
vreemde dingen op plaatsen die onlogische zijn of misschien valt je iets anders op wat vreemd over komt.
dit zijn een paar van die foto's

op het eerste gezicht een hele normale badkamer met wc.
maar als je iets beter kijkt dan valt je de plek van de wc-rol je misschien ook wel op?
als je kijkt naar de plaats waar het toilet staat en dan de plaats van de wc-rol dan is het toch wel een vreemde plek.
is dit nou een bouwfout of echt gewoon de plek waar ze het hebben wilde?
natuurlijk kan je je ook af vragen of er om de hoek van het muurtje ook niet een wc-rol hangt en dat deze dient als bijvoorbeeld rol om make-up af te nemen?
maar geeft toe het komt op het eerste gezicht toch wel vreemd over.

dit was ook zo een vreemde foto. zie jij het vreemde al?
geen idee welke persoon dit heeft verzonnen maar ja, ... ze hebben hier een spiegelplafond gemaakt.
je snap denk ik nu het vreemde wel. het is onduidelijk waar dit is maar ik gok aan de deuren te zien dat dit een openbare toilet is of misschien ergens bij een bedrijf.
het is vreemd op voor zo een plafond te gaan. zou de bezoek die er gebruik van maakt zich dat ook realiseren?
ik geloof dat ik een toilet als deze zou overslaan en het nog wel even probeer vol te houden.


oké wees eerlijk dit is het meest onlogische wat ik ooit heb gezien aan reclame!
dat het om een zwangerschapstest gaat oké maar kom op! kijk naar de vrouw .... die heeft toch geen test nodig? mogen duidelijk zijn dat ze zwanger is.
lijkt me niet dat zij nog een test hoeft te doen.
deze reclame had beter een vrouw kunnen nemen waar geen zwangere buik te zien was, nee hier hadden ze beter een model met platte buik voor kunnen nemen.
overige is het merk wel goed hoor, had de zelfde test toen ik bijna 16 jaar geleden vermoeden dat ik zwanger was.

je kent vast het verhaal van Noah, het bijbelse verhaal waarin hij een ark bouwde en van verschillende diersoorten paartjes aan boord bracht om samen met zij familie de vloed te overleven die god over de aarde los liet.
dit is een tekening uit een boek over dit verhaal.
het gaat om de leeuwen, zie jij het ook?
dit zijn volgens mij toch echt twee mannetjes die aan boord gaan?
geeft je toch te denken, hebben ze dit niet door gehad of is dit doelbewust?
misschien toch iets minder anti homo of lesbisch dan dat normaal door de kerk wordt aan gevochten als ongehoord?


tot het volgende blog ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik lees ... Bloed & Honing

Ik lees graag, en in dit blog deel ik boeken die ik heb gelezen en graag als leestip met jullie deel. Mijn smaak in boeken is erg breed, lit...