zondag 8 oktober 2017

killer clown

het klinkt wat ernstig en dat is het ook wel.
gelijk kun je jezelf ook afvragen waar het verstand van sommige mensen zit.
hier in Nederland ( maar ik geloof dat het ook in andere landen gebeurd) is er de uitdrukking "killer clown".
dit zijn, vind ik persoonlijk, gestoorde idioten die gekleed als clown, en sommig zelf precies al Pennywise de IT clown mensen op straat aanvallen.
sommige mensen vinden het blijkbaar erg leuk om andere mensen bang te maken in zo een pak maar of ze daar dan ook werkelijk messen bij moeten gebruiken?
ik kan me namelijk niet herinneren dat Pennywise messen gebruikt.
deze killer clown doen dat dus wel en in de loop van de tijd zijn er best veel mensen verwond door deze idioten.
in de stad waar ik dichtbij woon is er ook weer zo een mafkees actief, zijn laatste slachtoffers waren een jongen en een meisje, de jongen liet het er niet bij zitten en probeerde deze idioot een pak op zijn donder te geven. hierbij werd hij door het mes verwond.
het uit gaan in de stad krijgt nu wel een behoorlijk na smaak.
ik mag graag met me dochter een avondje uit gaan, eten en dan bioscoopje maar met zo een mafkees die los loopt is de zin om te gaan erg klein.
misschien een vroege film maar de late versie, vergeet het maar! ik voel er weinig voor om rond 12 uur s'nacht in de stad te zijn.

de politie waarschuwt met het advies rustig te blijven als je zo een mafkees tegen komt.
indien mogelijk probeer dan stille en donker plekken te vermijden, spot je zo een killer clown bel de politie, deze nemen het zeker zeer serieus.
heel ernstige verwonding zijn er niet gemeld maar kijk wel uit en ga niet zelf de held uithangen.
probeer ze uit te weg te gaan door zo snel mogelijk op een openbare of drukke plaats te komen.
doe wat Forrest Gump deed: rennen!
mocht je er over denken jezelf te bewapen met een mes of honkbalknuppel neem dan wel in je achterhoofd dat eigen rechter spelen niet mag volgens de wet.
grote kans dat jij straks de sigaar bent voor mishandeling en die pipo vrijuit gaat.
en dan heb je nog de groep: we maken er een filmpje van voor you tube.
als jij dit filmt of er bij staat ben je net zo schuldig als die idioot in zijn clownspak.
je zou natuurlijk kunnen bluffen, haal een (nep) kettingzaag uit je rugzak als er zo een clown voor je neus staat, denk wel dat hij/zij er van schrikt.
maar ja, je neemt niet ieder dag zo een ding in je rugzak mee lijkt mij.
nee, blijf kalm en maak dat je wegkomt, om vervolgens de politie te bellen is het slimste.

wat nou iemand dit soort ding doet doen is een groot raadsel.
zeker een jeugd trauma aan het niet op een verkleedpartijtje te mogen komen overgehouden.
rijp voor het gesticht als je het mij vraagt.
laten we hopen dat het killer clown snel overwaait en die idioten hun gezond verstand terug krijgen.

tot het volgende blog ....

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...