woensdag 21 juni 2023

postcrossing#352

Hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
phff .. Wat een week was het weer. 
Ik heb afgelopen week maar weer eens mogen ervaren hoe verschrikkelijk ons Nederlandse postbedrijf kan zijn.
Uiteindelijk is het goed gekomen, met de hulp van mij ex die voor dit bedrijf werkt. 
En je snapt het niet want met pakketten is het een ramp maar met bijvoorbeeld de postzegels gaat alles weer goed.
Ik had ze vorige week maandag bestelt en had ze 2 dagen later al in huis.
En dit is de nieuwe postzegel. Vanaf volgende week gaat deze op de kaarten van postcrossing.
Het thema dit jaar is nog steeds met Sugar de roze fee.
En ik wil de ontvangers van de kaarten bedanken voor de verschillende leuke reacties die ik al heb gekregen op de postzegels met haar. 
Dit keer heb ik gekozen voor Sugar met een skateboard.
In Nederland hebben we elk jaar de nationale straatspeeldag.
De meeste gemeentes hebben dan wel leuke spelletjes te doen voor de kinderen. De tv gaat deze middag op zwart, want de bekende tv zenders zenden op deze middag geen programma's uit.
Terug naar de basis waar je als kind je eigen vermaakte met buiten spelen en niet met tv kijken of spelletjes op de computer.
Helaas was er bij ons op het dorp niks gedaan dit jaar, maar gelukkig zijn er genoeg gemeentes die er wel wat voor hebben gedaan.
Dit jaar was dat op 14 juni, en dat was vorige week. Maar om toch een beetje in het thema te blijven keer dus Sugar en haar skateboard. 

Gaan we door met de post van deze week. 
Zelf heb ik niks ontvangen maar er zijn wel kaarten van mij op hun bestemming aangekomen. 
Om te beginnen de kaart van vorige week, postcrossing 351, en dat was een kaart naar België. Deze was na een een reisje van 88 km met 2 dagen op zijn bestemming aan gekomen. 
In postcrossing 349 ging er een kaartje naar Wit-Rusland (Belarus) en deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 18 dagen over 1587 km. 

De enige kaart die nu nog onderweg is die uit postcrossing 346, een kaartje naar Rusland. Deze is nu 45 dagen onderweg.



Gaan we door met nog meer post, de kaart die er deze week op uit is gestuurd.
En dat is deze geworden. De kaart is onderweg naar Hong Kong en zal een reisje van 9365 km gaan maken voor het zijn bestemming heeft bereikt. 
Ik kan verder niks zeggen over de ontvangster van deze kaart want haar account had geen informatie over wie ze is en wat ze doet.
Het tegenover gestelde van zoveel, met de wat voor kaarten ze wel en juist niet willen heeft deze persoon totaal niet. 
Een adres waar de kaart naar toe kan en dat is het dan. 
Gewoon lekker simpel dus. Even wennen maar ook wel eens lekker om mee te maken met postcrossing. 
We gaan het afwachten wat haar reactie zal zijn op de kaart, als ze daar ook reactie op geeft en niet allen de kaart registeert en het daar bij laat.
En zo komen we weer aan het einde van deze postcrossing.
We komen steeds dichter bij de vakantie, nog 6 weken te gaan.
Wij gaan er even van tussen van 5 tot 20 augustus!
Met het versturen van de kaarten werkt het weer het zelfde als altijd. Twee voor de vakantie en twee na de vakantie. 
Ver weg zijn we niet want we blijven lekker thuis.
Wel krijgen wij een paar gasten die komen logeren. Ver gaan we dan ook weer niet, hier in de buurt wat doen met de kinderen ofzo.
Verder hebben we het plan om bij de kringloopwinkel te gaan kijken waar ik werk, ze wilde het daar ook wel eens bekijken. Dat kan, geen probleem. Dus ik ga toch nog naar mij werk ook al heb ik vakantie. Alleen hoef ik nu niet te werken maar ga ik als klant/bezoeker.
Ook wel een leuk om te doen. 
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...