woensdag 14 juni 2023

postcrossing#351

hallo en welkom bij een nieuwe 📬 postcrossing!
en het is zover! het is tijd om de inzendingen voor de ontwerpwedstrijd voor World Postcard Day 2023 te starten. 
1 oktober komt steeds dichterbij en dat wat betekent dat het tijd is om alle aspirant-ontwerpers en illustratoren te vragen hun tekengereedschap te pakken en te beginnen met het ontwerpen van de ansichtkaart die de Wereld Ansichtkaartendag van dit jaar zal vertegenwoordigen! 
het thema van de ansichtkaartontwerpwedstrijd van 2023 is " Postal Hugs ", geïnspireerd door Annie in Wisconsin. enkele jaren geleden stuurde ze voor een tentoonstelling 150 jaar ansichtkaarten een prachtige ansichtkaart met de tekst "een ansichtkaart is een knuffel die via de post wordt verzonden". 
dit eenvoudige mentale beeld is precies waar postcrossing voor staat en graag wil uitdragen.

meer weten over deze wedstrijd? ga dan naar het blog over deze wedstrijd.
daar vind je ook een link voor de voorwaarden van ontwerpen.


vergeet niet om alvast 1 oktober in je agenda te zetten als World Postcard Day!
ik heb vorige jaar voor de eerste keer meer gedaan en ik heb het al in de agenda gezet.
het valt dit jaar op een zondag en dat komt mooi uit, ik werk meestal op zondag, en soms op maandag, aan het blog van postcrossing. 
maar eerst de ontwerpwedstrijd. ben benieuwd wat de afbeelding dit jaar gaat worden. 
succes voor iedereen die mee gaat doen. 

door met de post en het was wederom rustig. 
geen post hier maar wel iemand anders die post van mij heeft ontvangen.
de kaart van vorige week, postcrossing 350 heeft zijn bestemming bereikt na een reisje van 510 km in 4 dagen. 

gaan we ook gelijk door met de kaart van deze week en dat is deze kaart geworden.
de kaart is onderweg naar België en gaat een reisje maken van 88 km.
en dat is niet zo heel ver dit keer. vanuit waar ik woon is het een uurtje rijden (ca. 60 km) en ik sta in Antwerpen. 
deze kaart gaat dus iets verder België in voor het zijn bestemming heeft bereikt. 
de ontvangster van deze kaart is dol op de jaren vijftig, maar heeft ook nog andere dingen die ze leuk vindt.
een daar van waren honden en katten, dus vandaar deze kaart met een prachtige hond erop.
we gaan het dus afwachten hoe de reactie zal zijn. lang zal ze denk ik niet hoeven wachten op de kaart, ze woont niet zo heel ver weg van mij.  

en we zijn alweer bijna aan het eind van dit blog.
komende week ga ik weer nieuw postzegels bestellen, deze reeks is alweer bijna op.
ik kan alleen niet zeggen dat ik heel positief ben over on Nederlandse postbedrijf. ik heb op persoonlijk vlak best boos op hun. 
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht, geniet van het mooie weer wat we momenteel hebben en graag tot het volgende blog ... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...