woensdag 7 juni 2023

postcrossing#350

hoi hoi en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
gelukkig is alles weer opgelost bij Google Blogger en kan ik weer zonder omweg foto's uploaden in het blog. dat werkt toch een stuk prettiger.
natuurlijk kan er altijd iets in software of andere programma's zit wat een probleem kan veroorzaken, maar gelukt was het probleem van uploaden snel opgelost door Google blogger. 
technologie is soms prachtig en kan heel handig zijn maar soms krijg je er ook hoofdpijn van. 

gaan we door met de post, en het was een rustige week met de post, we hadden niks.
wel was er een kaart van mij op zijn bestemming aangekomen.
en het was mij even ontgaan, maar vorige week dinsdag, een dag voor het blog online kwam, was er al een melding dat een kaart op zijn bestemming was aan gekomen. 
het gaat om de kaart uit postcrossing 345, een kaart naar China en deze heeft zijn bestemming na een reis van 30 dagen over 8691 km bereikt. 
en gisteren kreeg ik de melding dat uit postcrossing 348, een kaartje naar de USA ook zijn bestemming heeft bereikt na een reis van 8755 km in 16 dagen. 

tja, ik kan er voor nu even niet meer van maken.
het was gewoon een erg rustige week wat de post betreft.
natuurlijk heb ik weer gewoon een kaartje verstuurd, en dat is deze kaart geworden.
een kaart van de old ladies, en de dames zijn onderweg naar Duitsland.
en ze gaan een reisje maken van 510 km.
de ontvangster van deze kaart een kindertherapeut die al jaren gepassioneerd is door het verzamelen van ansichtkaarten van over de hele wereld. 
de enige vraag die ze heeft voor het ontvangen dat de ansichtkaart grappig, interessant, mooi, informatief of gewoon anders is. een kaart zo als je zelf ook graag zou willen ontvangen. 
ik ben niet heel moeilijk in wat ik wil ontvangen, maar kaarten van de old ladies zijn altijd erg leuk. en toevallig had ik er nog eentje van de dames.
dus heb ik deze verstuurd naar Duitsland.
we gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn. 

en hiermee komen we bijna aan het einde van dit blog.
mocht jij niet goed weten wat je wil schrijven op een kaart dan is de schrijfprompt voor juni:
"Wat is je favoriete woord in je taal?"
heb jij een favoriet woord wat je misschien vaak gebruikt? of een woord wat gewoon leuk klinkt? 
en ik heb daar even diep over moeten nadenken en ik kan helaas niet zeggen dat ik een favoriet woord heb. 
ik besteed veel tijd aan lezen en schrijven, woorden is onderdeel van mij werk als schrijfster, maar een favoriet woord heb ik niet echt. misschien heb jij dat wel en wil jij dat delen.
nou, dan zijn we nu echt aan het einde gekomen van dit blog.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...