woensdag 11 mei 2022

postcrossing#298

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
afgelopen zondag hadden we Moederdag en ik ben zeer verrast door mijn dochter.
wij zijn gisteren naar het Nederlandse pretpark de Efteling geweest. zij had twee kaarten gekocht voor een dagje. het was voor mij 12 jaar geleden dat ik daar ben geweest. 
het was gisteren zeker gezellig maar had ook voor ons beiden een moment dat we even moesten slikken. de laaste keer Efteling was nog met mijn vader/haar opa, hij is in 2013 overleden. we hebben genoten maar ook gelachen om de herineringen die we hebben aan pa/opa in de Efteling. 
ik heb nu wel een pijnlijk lijf van de reuma en pijnlijke voeten, maar dat is het zeker waard. ik heb genote van ons dagje uit. 

in de efteling heb ik nog een paar leuke kaarten gekocht om te versturen met postcrossing.
deze zal ik volgende week delen met een foto. 
de postzegels zijn besteld en ook nog wat kaarten bij 'postcrards from essie'. die komen deze week binnen vallen. dus ook deze zal ik volgende week jullie delen. 
dat wordt volgende week dus volle bak met van alles om te delen. 

verder is het rustig wat betreft de ontvangen post, helemaal niks.
van mij zijn er 3 kaarten onderweg. 
uit postcrossing 295, een kaart naar Hong Kong, deze is nu 22 dagen onderweg.
uit postcrossing 296, een kaart naar Rusland, deze is nu 15 dagen onderweg.
en dan uit postcrossing 297, een kaart naar de USA, deze is 8 dagen onderweg. 
en daar komt deze week nog een kaartje bij en dat is deze. 

deze kaart is onderweg naar  China en zal een reis van 8022 km maken voor het op zijn bestemming is. 
en ik kan helemaal niks zeggen over de peroon die deze kaart gaat ontvangen. 
op het profiel stond geen infomatie die iets over deze persoon vertelde. 
ik heb zelfs niet kunnen zien of het om een man of een vrouw gaat. 
het enige wat er te vinden is dat deze persoon herdenkingszegels van groot formaat, wijnonderzetters, munten, bankbiljetten, metrokaartjes, sigarettendoosjes verzameld. 
verder stonden er wat dingen als of je je eigen stad of dorp op de kaart wil vermelden en graag een herdenkingszegel op de kaart te gebruiken.
die heb ik niet maar wel een zegel die ik zelf laat drukken bij post.nl.
de kaart is er een uit het kaarten alfabet en we zitten inmiddels op de letter E.
we gaan het afwachten hoe lang het gaat duren en hoe de reactie zal zijn. 

en zo komen we aan het einde van deze postcrossing.
meer kan ik er niet van maken, maar dat komt volgende week wel goed. dan heb ik genoeg om met jullie te delen. 
dan bedank ik jullie weer voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...