woensdag 17 juni 2020

postcrossing#205

hallo, en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing van deze week.
een week die niet heel vol zal zijn omdat zo als ik had verwacht er geen post was afgelopen week van uit postcrossing.

Europa-zegelswedstrijd
het is tijd om te stemmen op de Europa-zegelswedstrijd voor 2020!
het thema voor dit jaar is "Ancient Postal Routes" en het nodigt ons uit om de oude paden te herontdekken waarlangs de post in Europa werd vervoerd. 
bekijk alle postzegels en stem kan tot 9 september.
via de onderstaande link kom je meer hierover te weten en waar je naar toe moet om te stemmen.


gaan we verder met het kaartje van deze week.
deze week is dit schattige kaartje op de post gegaan. en deze zal gaan naar Maleisië.
dit kaartje gaat best een grote afstand afreizen, 10.304 km en ik heb werkelijk geen idee hoe lang dit zou kunnen gaan duren.
over de ontvanger kan ik weinig vertellen, zijn profiel was niet heel erg gevuld met informatie maar er stond een beschrijving over een studeerkamer wat op te leuken met de ontvangen kaarten, dus ik ga er vanuit dat het om een student gaat.
dieren stonden om zijn lijstje als geliefde onderwerpen dus ik heb gekozen voor de maandelijkse kattenkaart.
verder zou ik het ook niet weten meer dan dit stond er eigenlijk ook niet op wat ik zou kunnen delen met jullie. 

en dan was dit bijna alweer alles voor postcrossing deze week maar ... de 15 jarige verjaardag van postcrossing komt er aan en daar hebben ze wat leuk op bedacht.
via de onderstaande link kun je meer terug lezen hier over.

https://www.postcrossing.com/blog/2020/06/15/show-us-your-happy-mailbox

en dan is het nu toch echt op. 
het is dan misschien een hele korte postcrossing deze week maar volgende week zijn we er gewoon weer en misschien dat er dan wel meer te vertellen valt.
iedereen weer bedankt voor de aandacht en graag tot het volgende blog ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...