woensdag 1 april 2020

postcrossing#194

hallo, en welkom bij een nieuwe 📫postcrossing.
de postwereld ondervinden wat problemen door het coronavirus, waardoor post op sommige internationale routes niet kan reizen of met veel vertraging verloopt.
hou hier dus rekening mee als je kaartjes verstuurd.
hier in Nederland loopt de post nog redelijk op tijd maar hoe lang nog?

we gaan hier de deur niet uit als het niet nodig is, we gaan er uit om boodschappen te halen voor een hele week.
en als ik zie hoe mensen met de regels om gaan dan denken ze volgens mij onverwoestbaar te zijn.
gelukkig is met de nieuwe regels afgelopen week wel gebleken dat er meer mensen toch zijn gaan luisteren en voor degene die ze nog steeds negeert heeft kans op een hoge boete.
ik vindt het top, denk aan je eigen veiligheid en ook aan die van andere!

het mag jullie niet verbazen dat er niks was deze week. en ik heb echter weer heel lang zitten denken of het wijs is om kaarten te blijven versturen.
en ik weet het gewoon niet. aan de ene kant zeg ik nee, en aan de andere kant denk ik ja, mensen kunnen misschien juist in deze tijd een lichtpuntje hebben in deze coroanacrisis.
dus deze week doen we er nog eentje en we kijken even aan hoe het deze week gaat verlopen, ook wat de maatregels in Nederland betreft.
we gaan hier de 3de week in dat we zoveel mogelijk thuis moeten blijven en zeker niet mer groepen naar het strand of bossen moeten trekken.


dit kaartje gaat naar Taiwan.
dit kaartje gaat een afstand van 9632 km reizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
en ik hoop echt dat hij zijn bestemming gaat bereiken, zeker nu het overal zo onzeker is wat het c-virus betreft.
elke maand stuur ik een schattig poezenkaartje erop uit en deze hadden we nog niet gehad voor deze maand.
en van zo een schattig kaartje wordt iedereen toch blij?
ik heb het gebruikelijk geschreven, iets over mij en de omgeving waar ik woon. en natuurlijk het beste voor hem of haar en de familie, en dat ze veilig mogen zijn voor het virus.

en dit was postcrossing weer voor deze week.
het loopt allemaal anders dan normaal, maar we proberen het beste er van te maken en proberen maar zo lang mogelijk de kaartjes te versturen.
laten we de wereld wat opfleuren met leuke kaartje, kaartje die onze laten weten dat we er niet alleen voor staan maar samen.
ik wens iedereen heel veel sterkte, blijf thuis en hou je aan de regels die jouw land heeft opgesteld.
tot het volgende blog .... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...