dinsdag 7 april 2020

even geen Bol Top 3!

bol.com is een van de beter verkooppunten online die in Nederland en Belgiƫ werkzaam is.
naast speelgoed, even terug kijkend op de spelletjes die ik afgelopen 2 jaar via hun heb gepromoot, leveren ze ook boeken, dvd's, games en heel veel andere spullen.
in dit onderdeel ga ik de bol top 3 met jullie doornemen, dit kan zijn van boeken, dvd's, games of iets heel anders. je kan het allemaal bij bol.com terug vinden!
maar ik zal het zoeken makkelijk maken voor je, als je op de link klikt kom je gelijk op de juiste plek als je iets ziet wat je wel zou willen hebben. 

even geen Bol Top 3!
gezien de huidige situatie in de wereld met het coronavirus vind ik het niet gepast om hier een top 3 te gaan maken wat je dan kan bestellen.
je kan gewoon nog bestellen bij bol.com en het wordt ook netjes door de mensen van post.nl gebracht. 

mijn respect gaat uit naar al die mensen die zich in zetten voor ons mensen in deze zware tijd. mensen in de zorg, mensen die onze winkel draaiende houden,de vrachtwagenchauffeurs die voor de bevoorrading zorgen. de zorgen die ons Nederlands kabinet heeft en hun inzet om het voor iedereen zo veilig mogelijk te maken en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog genoeg.
ik heb diep respect voor hen, maar helaas zijn er nog genoeg mensen die er de ernst niet van zien en laks hebben aan de maatregels!

daarom zeg ik: even geen bol top 3.
een film, een boek of een nieuwe game is geen ding wat dringend nodig is in onze levensbehoefte.
daarom zeg ik: respecteer deze mensen ook en denk aan hun veiligheid en gezondheid.
denk dus even goed na voor dat je wat besteld! heb je het echt nu nodig? of kan het nog even wachten?
natuurlijk is de keuze aan jezelf maar een beroep doen op je menselijkheid is het enige wat ik doen.

tot 1 juni ligt Bol Top 3 plat, daarna kijken we even verder.
denk aan jezelf en andere en hou het veilig!

tot het volgende blog .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...