woensdag 28 november 2018

#postcrossing#131

hoi hoi,
het is woensdag en ... moet ik dit er eigenlijk nog wel bij vertellen?
ja, we doen het gewoon, het is postcrossing-dag. 📫
hoewel ik eerlijk moet zeggen dat er niet zo heel veel valt te melden.
ik heb zelf niet veel bijzonders gedaan en de post was ook niet erg druk aan mij brievenbus.

we hebben nog een kleine 4 weken te gaan tot aan de kerst.
de kerstkaartjes liggen geschreven en de bekende decemberpostzegel heb ik inmiddels gekocht en er op geplakt. klaar voor verzending maar dat is volgende week pas, na 5 december.
tot die tijd hebben wij hier nog het kinderfeest van sinterklaas.

vorige week, postcrossing 130 ging er een kaart naar Duitsland.
deze was er super snel! na over 272 km twee dagen te hebben gereisd was die bij de ontvanger aangekomen.
de kaart uit postcrossing 129 naar Rusland heeft zijn bestemming nog niet bereikt.

gaan we door met de kaart die ik deze week heb verstuurt.
deze kaart gaat naar Belarus oftewel Wit Rusland.
deze kaart met een winters landschap ergens in Nederland gaat een afstand van 1587 km afreizen voor de ontvanger hem heeft.
de kaart heeft de Nederlandse tekst 'fijne feestdagen' erop staan, wat het in het Engels vertaalt 'happy holidays' betekend.
ik gok er op dat deze kaart voor de kerst wel in Wit Rusland is aangekomen.

en met postcrossing 131 van deze week kom ik tot de conclusie dat we nog 3x postcrossing hebben te gaan tot aan de stop in verband met de komende feestdagen.
nog 2x een gewone postcrossing met 1 kaarten en dan de laatse voor de vakantie, postcrossing 134 met 2 kaarten.
tussen 22 december 2018 en 8 januari is er even geen weblog online!



rest mij nog om jullie te bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...