woensdag 14 november 2018

#postcrossing#129

hallo hallo,
leuk dat je weer even komt kijken!
het is woensdag en dat betekend 📫postcrossing op het weblog.

en vandaag over 6 weken zitten we alweer op tweede kerstdag.
dat betekend dat er dan geen postcrossing is, maar dat had je waarschijnlijk al verwachten.
om precies te zijn is het nog 5 weken tot aan de vakantie van het weblog.
vanaf 22 december 2018 tm 6 januari 2019 is het weblog weer even offline wat weblog betreft.


dit jaar zijn de plannen niet zo heel wild.
de planning kan nog veranderen door omstandigheden waar we op dit moment mee te maken hebben.
de dag na kerst, 27 december is het weer volle bak hier. mijn dochter is dan jarig en viert dit met vrienden en vriendinnen.
je merkt wel dat we de dagen vol gepland hebben staan om vervolgens de jaarwisseling in iets rustigere sferen met zijn twee, en de huisdieren door te komen.
en met deze planning ben ik dus al langzaam aan bezig om om wat de boodschappen betreft dat op tijd te bestellen. maar genoeg daar over, nog tijd genoeg!

jullie weten nu wanneer het blog er weer even van tussen is.
gaan we door met kaarten, sturen en ontvangen.
deze kaart kreeg ik vorige week binnen en komt uit Maleisië.
de kaart heeft een vrij grote afstand gereisd, 10.258 km en dat in 19 dagen!
leek mij toch nog behoorlijk snel te zijn gegaan dan.
dit gebouw, het treinstation van Kuala Lumpur, was klaar wat zijn bouw betreft in 1910 en heeft een mix van westerse en oosterse stijlen in het ontwerp.
het ontwerp komt van de Britse ontwerper Arthur B.Hubback.

en deze week ging er bij mij ook weer een kaart op de bus.
dit kaartje, en het is al een oud prentje wat er op staat is onderweg naar .... Rusland.
de kaart gaat een afstand van 6048 km afleggen voor deze ergens in Rusland aankomt.
wie kent niet die kaartjes waar die ouderwetse, leuke printjes op staan van spelende kinderen in de sneeuw of op een strand? de kaartjes uit grootmoeders tijd. en dit is oprecht zo een oud kaartje, ik vond deze ooit eens tijdens het opruimen van een doos kaarten die van mijn oma was.
met de kersttijd die zo ongeveer al weer voor de deur staat vond ik deze erg leuk om te posten.
toch een beetje dat wintergevoel en zonder gelijk in de kerstkaarten te komen.
de studente die deze kaart gaat krijgen vroeg wel of er iets geschreven kan worden in onze eigen taal, dus ik heb haar wel de beste wensen voor 2019 gegeven en fijne feestdagen gewenst. natuurlijk ook met de Engelse vertaling erbij.

en zo komen we aan het einde van postcrossing voor deze week.
verder mededelingen heb ik niet.
tegen de tijd dat de kerstvakantie word gehouden laten ik jullie dat nog wel een keer weten.
voor nu: iedereen weer bedankt voor de aandacht en graag tot volgende week ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...