woensdag 7 november 2018

#postcrossing#128

het is vandaag woensdag 7 november, maar de datum maakt niet zo veel uit.
het is woensdag dus postcrossing-dag! 📫

en met nog een kleine 7 weken te gaan tot aan de kerst vond ik het wel een goed idee om mijn kerstkaartjes te gaan schrijven afgelopen week of kwam dat idee nou door iets anders bij me op?
het zijn er niet zo heel veel maar ze liggen klaar om te versturen.
er moeten alleen nog postzegels op.
dit zijn van die speciale decemberzegels van post.nl, die zijn nu al te bestellen via hun site en dan rond eind november krijg je ze opgestuurd.
maar dat heb ik niet gedaan, ik koop ze wel in de winkel.
daar zijn ze eind november ook gewoon te koop.

en dan waren er nog kaartjes die deze week zijn binnen gekomen.
deze komt uit Wit Rusland, de kaart heeft een afstand van 1587 km afgelegd in 15 dagen.
deze kaart komt uit Rusland, afgelopen jaar werden daar de FIFA world cups gehouden.
Nederland was daar niet bij, ik persoonlijk was daar niet zo rouwig om. maar ik hou dan ook niet van voetbal.
de afbeelding is in Sochi.

deze kaart komt uit Finland.
de kaart heeft een afstand van 1947 km afgelegd in 13 dagen.
bij Finland denk ik ook gelijk aan de kerstman, of heb ik dan het verkeerde land in mijn hoofd?
dit leuke kaartje met een rendier erop moest ik wel om lachen.
de kerstkriebels beginnen er helemaal van op te bloeien.
waarschijnlijk ben ik om die reden de kerstkaarten al gaan schrijven.




en dan de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar de USA, de kaart zal een afstand van 6048 afleggen.
deze kaart gaat naar een school waar leerling van 12 á 13 jaar postcrossing delen in de klas.
elke kaart is welkom maar wel kindvriendelijk natuurlijk.
ik heb deze keer iets geschreven over het bloggen wat ik doe en mijn werk bij het legers des heils.
verder heb ik geschreven over mijn liefde voor schrijven en dat ik dit als kind al wilde. dat ik problemen had met taal en schrijven maar dat heeft mij nooit tegen gehouden om te schrijven.
mijn motto is dan ook: zie dromen als een plan voor de toekomst!

en zo komen we aan het einde voor deze week.
ik heb (nog) geen extra meldingen voor je om door te geven.
en om nu al datums door te geven wanneer het weblog er tussen uit gaat voor kerst en de jaarwisseling vind ik nog wat vroeg.
dus, iedereen weer bedankt voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...