woensdag 3 mei 2023

postcrossing#345

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
en een heel lang blog zal het niet worden, er was deze week geen post van postcrossing.
wel zijn de kaarten die van mij onderweg waren aangekomen op hun bestemming.
de kaart van vorige week, postcrossing 344 ging naar Duisland en deze is na een reis van 6 dagen over 656 km aangekomen op zijn bestemming.
op zich nog redelijk snel wetende dat afgelopen donderdag er geen postdienst was wegens Koningsdag. dan hebben de meeste mensen een vrij dag hier in Nederland.
en dan de afsluiter, een kaart uit postcrossing 342, een kaart naar Taiwan, deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 9575 km in 22 dagen.
en daarmee is alle post die ik heb verstuurd aangekomen op hun bestemming.
dus we gaan er snel weer een op de post brengen en waar mag deze naar toe? .

en dat is deze kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd.
de kaart is onderweg naar China en gaat een reisje maken 8691 km voor het zijn bestemming heeft bereikt. 
de ontvanger van deze kaart heeft in de zomer van 2014 korte tijd in Wisconsin, VS gewerkt. 
later, van 2015 tot 2017 verbleef hij in Bangkok waar hij als leraar Chinees werkte.  daarna is hij tot eind 2020 naar Manilla verhuisd.
druk bezig met van alles dus, en wat ik eruit kon halen is dat voornamelijk voor zijn werk. 
verder kan ik niet veel meer vertellen over de ontvanger van deze kaart. 
ik heb gekozen voor deze vos in de sneeuw, hoewel we langzaam de winter echt achter ons gaan laten en de lente is begonnen vond ik dit toch nog wel kunnen om te versturen. 
we gaan het dus weer afwachten. 

en hiermee komen we alweer aan het einde van deze postcrossing.
ik ben intussen al bezig geweest met een leuk ontwerp om op de komende reeks van postzegel te gaan laten drukken. wat? dat blijft nog even een verrassing. 
ik heb ze inmiddels al besteld dus volgende week daar meer over, voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...