woensdag 22 februari 2023

postcrossing#335

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. 
en ik heb een drukke week achter de rug. eigenlijk is dat ook niet de goede beschrijving.
ik ben sinds vorige week weer aan het werk in de kringloopwinkel na bijna 10 maanden thuis te zijn geweest met een slijmbeursontsteking in mijn schouder. deze is nog niet echt over maar veel beter dan dit gaat het niet meer worden. 
maar we gaan weer aan het werk en het bevalt mij wel. het is dus weer even aanpassen aan het nieuwe ritme van werken in de kringloop en schrijven voor het weblog. 
het schrijven aan mijn verhalen ligt even stil, ik weet wel hoe ik het verder wil gaan laten verlopen maar het is even kijken hoe ik de overgang van het ene deel naar het andere deel wil gaan laten verlopen. 

maar genoeg over mij, we gaan door met postcrossing. 
en dat is wederom kort: ik heb geen post gekregen. 
van mij zijn er 3 kaarten onderweg.
uit postcrossing 330, een kaart naar Rusland, deze is nu 37 dagen onderweg.
uit postcrossing 333, een kaart naar China, deze is nu 16 dagen onderweg.
en dan vorige week postcrossing 334, een kaart naar Finland en deze is nu 10 dagen onderweg. 
en daar komt er nog eentje bij van deze week.

en dit is de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd. 
deze kaart van de Efteling is onderweg naar de USA en gaat een reisje maken van 6501 km. 
en dit is weer een kaart uit de reeks van de Efteling kaarten die ik had gekocht toen ik daar was. op de kaart staat Aquanura, dit is een watershow op muziek die als afsluiting van de dag bij sluiting van het park wordt gehouden. 
de ontvangster van deze kaart ging in 2017 met pensioen, ze heeft gewerkt bij een postkantoor. de ontvangster woont in Amerika maar komt oorspronkelijk uit Duitsland. 
we gaan het dus afwachten hoe de reactie zal zijn op de kaart. 

en dat was het alweer voor deze week. 
sorry ik heb gewoon niet meer om met jullie te delen. 
de voorraad kaarten is best wel groot dus daar kijk ik even niet naar, als ik wat leuks zie koop ik het maar er zijn genoeg kaarten, het heeft geen haast om bij te kopen.
wel ga ik komende week week nieuwe postzegels bestellen, van deze reeks heb ik er nog twee, dus tijd om een nieuwe reeks laten drukken. natuurlijk deel ik dit met jullie als ik ze binnen heb.
nou voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...