woensdag 15 februari 2023

postcrossing#334

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
ik kan er deze week niet heel veel van maken omdat er gewoon niks is om te melden.
het zijn rustige weken wat betreft de post die ik van postcrossing krijg. 
intussen sturen we gewoon elke week een kaartje en we krijgen vanzelf wel weer post van andere binnen.  

een van de kaarten die ik verstuurde komt nog uit 2022, een kaartje uit postcrossing 328.
dat was het blog van 18 december, voor de kerstvakantie. 
dit kaartje heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 9624 km en daar heeft de kaart 55 dagen over gedaan. 
en daarmee is de kaart die nog onderweg was die verstuurd was in 2022 ook aangekomen en hebben we momenteel alleen maar kaart die verstuurd zijn in 2023 die nog onderweg zijn. 
dat zijn uit postcrossing 330, een kaartje naar Rusland, deze is nu 30 dagen onderweg. en uit postcrossing 333, vorige week een kaartje naar China, deze is nu 9 dagen onderweg.
we gaan nog even geduldige afwachten wanneer deze hun bestemming hebben bereikt. 

en dat brengt mij even bij het huidige plaatje wat ik deel op Twitter en het Instagram account als het blog van postcrossing online komt. 
dit heeft een aantal dingen die jullie informatie geven over de kaart van die week. 
1. is de titel van het blog, dat mag denk ik duidelijk zijn.
2. de kaart die ik die week heb verstuurt.
3. is een soort van poststempel die je ook ziet op je ontvangen kaarten. als je goed kijkt staat daar een naam van een land in, dit is het land waar de kaart naar onderweg is. 
4. dit is een afbeelding van Sugar de roze fee, een karakter dat dit jaar het onderwerp op de postzegels van postcrossing. deze afbeelding staat dus ook op de postzegel van die kaart die ik die week heb verstuurt. 
dus op deze manier kun je van het plaatje al informatie aflezen wat je terug kan vinden in het blog van postcrossing. 
het stelt eigenlijk niet zoveel voor maar misschien wel grappig om te weten. 
de achtergrond kleur veranderd ook elke maand, dat is dus gewoon een verrassing welke kleur het die maand word. 

dat komen we zo gelijk aan bij de kaart die ik deze week heb verstuurt.
en deze week gaat deze alfabet kaart naar Finland, en dit kaartje gaat een reisje maken van 1921 km. 
en de ontvangster van deze kaart heeft als hobby knutselen, kaarten maken, brieven schrijven en tuinieren. ook doet is aan Country Line Dancing, ze kan daar erg van genieten. 
ook ze gefascineerd door het leven onder water, en dat kan inderdaad zeer mooi zijn.
wat betreft het krijgen van kaarten laat ze de keuze aan de verzender. ze laat alles over aan de creatieve vrijheid van jezelf over. 
ik heb gekozen voor de alfabet kaart van deze maand en we zitten inmiddels op de letter N. 
de narwal is een arctische tandwalvis die behoort tot de familie van de dolfijnen. ja, opgezocht op Google.
en staat dus op deze kaart.
we gaan het afwachten hoelang de kaart er over gaat reizen en in Finland is aangekomen. 

en hiermee komen we aan het einde van deze postcrossing.
het is dan echt op, dus bedank ik jullie voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...