woensdag 23 november 2022

postcrossing#324

hoi hoi en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
afgelopen week ben ik naar de dokter terug geweest omdat ik al een paar weken met pijn aan mijn rechterschouder loop. 
in 2016 is al duidelijk geworden dat de pees in de rechterschouder is versleten en dat ik er met de jaren problemen mee zou gaan krijgen, dat punt heb ik nu bereikt. 
ik schrijf dit blog op maandag en ik moet morgen, dinsdag 22 november naar het ziekenhuis voor een echo van mijn schouder. 
de vrees is dat er scheuren in de pees zitten. ik heb geen idee wat er dan verder gaat gebeuren om eerlijk te zijn. gezien mijn leeftijd gaan ze waarschijnlijk geen operatie doen om de scheuren te hechten. maar injecties tegen pijnbestrijding tussen mijn schouderblad daar zit ik ook niet op te wachten. ik heb namelijk een naaldenfobie. 
het gaat voorlopig geen gevolgen hebben voor het weblog, maar ik weet niet wat de toekomst gaat brengen. 
ik hou jullie op de hoogte en volgende week kan ik jullie waarschijnlijk iets meer gaan vertellen. hoe de echo is afgelopen en wat er gaat gebeuren. 

gaan we door met de post, want dat gaat gewoon door. 
ik had deze week verder geen post ontvangen maar er was wel een kaart op zijn bestemming aan gekomen. 
in postcrossing 320 ging een kaart naar Rusland en deze heeft zijn bestemming bereikt naar een reis van 3430 km in 26 dagen. 

en dan de kaart die ik deze week op de brievenbus heb gebracht, dat is deze kaart geworden. en deze kaart is onderweg naar India en zal een reisje gaan maken van 7914 km. 
de ontvanger van deze kaart onlangs op 60 jarige leeftijd met pensioen gegaan en was werkzaam in de dienstverlenende sector. 
een aantal hobby's zijn postzegels en munten verzamelen en mooie kaarten natuurlijk. ook leest hij graag Tamil-boeken/romans. 
en deze keer heb ik gekozen voor een Nederlandse lekkernij: oliebollen. 
oliebollen worden vaak op oudjaars avond als lekkernij gegeten maar je kan ze bijvoorbeeld ook vinden op de kermis of op de Nederlandse kerstmarkten. ze zijn lekker maar sommige bakkers zijn ronduit slecht in het bakken van oliebollen, deze bollen druipen dan letterlijk van de vette olie. ik zelf lust ze wel maar al ik er een of twee van heb gegeten vindt ik het wel weer genoeg.
we gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn op deze oliebollen. 

en hiermee komen we aan het einde van deze postcrossing. 
ik kan er niet meer van maken. 
vanaf volgende week gaan we met de kerstkaarten en de kerstzegels van start! 
ik wil iedereen weer bedanken voor de aandacht en graag tot het volgende blog ...  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...