woensdag 12 oktober 2022

postcrossing#318

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
Hoe was jouw World Postcard Day? heb je veel kaarten verstuurd en heb je er zelf mogen ontvangen? 
ik zelf heb nog niks gezien maar ik had er wel eentje verstuurd. en dat brengt mij gelijk bij de aangekomen post.
het blog van vorige week, postcrossing 317, was echt wel helemaal in de sfeer van World Postcard Day en ik had de speciale kaart uitgeprint en opgestuurd naar Duitsland. en deze had na een reis van 4 dagen over 420 zijn bestemming bereikt. (de reistijd klopt niet helemaal. de kaart is op zaterdag op de brievenbus gegooid, maar werd pas op maandag geleegd) 
de ontvanger was blij met de kaart, maar de postzegel was ook een enorme hit. 
de postzegels die ik gebruik zijn geen standaard zegels, ik laat ze zelf drukken bij Post.NL, ons Nederlandse postbedrijf. 
hierdoor heb ik altijd wel bijzonder en unieke zegels, leuk voor de verzamelaars onder ons van postzegels. 

er is nog meer post van mij onderweg en een daar van heeft zijn bestemming ook bereikt.
in postcrossing 312 ging er een kaart naar Taiwan, deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 40 dagen over 9655 km. 
dan is er nog een kaart onderweg en dat is uit postcrossing 316 een naar de USA, deze is nu 16 dagen onderweg. 
verder heb ik deze week zelf niks geen post nog ontvangen van postcrossing.

gaan we door met de post die ik weer erop uit heb gestuurd.
en dat is deze kaart, deze is onderweg naar Duitsland.
de ontvangster van deze kaart woont met haar man en mijn twee kinderen in een klein stadje. ze werk bij een motorbureau. en dat heb ik even moeten opzoeken wat dat nou inhoud. ik heb er alleen niet echt wat van kunnen vinden maar ik gok dat het misschien iets is met ontwerpen van motoren of misschien iets met verzekeringen. (?) 
het is voor mij dus even een raadsel wat het werk nou precies is. 
verder heeft ze lezen en het schrijven van ansichtkaarten als hobby. en een ander bijzondere hobby van haar en haar man is met hun oude tractoren naar oldtimermeetings te gaan. dat is toch niet een hobby die je wekelijks tegenkomt.
een tijdje terug hebben we hier zo een parade aan oude tractoren voorbij zien komen, en hoewel het niet mijn ding is, zijn er toch best mooie tractoren bij. 
ik heb gekozen voor een kaart uit het letter-alfabet, en we zitten bij de letter J. 
we gaan het verder dus weer afwachten wat de reactie zal zijn op deze kaart. 

en dat brengt ons alweer aan het einde van deze postcrossing. 
we hebben nog 10 weken te gaan tot aan de kerst, en in dit geval betekent dat je nog 10 keer postcrossing heb dit jaar.
dan gaan we er twee weken van tussen voor de kerstvakantie, deze zal zijn van 24 december 2022 tot 8 januari 2023maar zo ver is het nog niet. 
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 





 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...