woensdag 14 september 2022

postcrossing#314

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.

ik begin dit blog met mijn medeleven aan de postcrossers van het Verenigd Koninkrijk met het overlijden van Queen Elizabeth. 
op donderdag 8 September 2022 is zijn op 96 jarige leeftijd overleden. 
Elizabeth II zat 70 jaar en 214 dagen op de troon. 
ze zal zeker een gemis worden, vele zijn opgegroeid met haar als koningin van het land. 
ik wens jullie dan ook veel sterkte met het verlies van van jullie geliefde Queen Elizabeth. 

gaan we verder met de post.
het is wederom een rustig week met postcrossing. 
ik heb de afgelopen week geen post ontvangen, maar dat is postcrossing. 
het blijft een elke keer een verrassing of de postbode wat voor je heeft.
we gaan dus gelijk door, want er was wel post van mij ergens aangekomen. 

afgelopen week kreeg ik de melding dat de kaart van vorige week, postcrossing 313, een kaart naar Oostenrijk zijn bestemming had bereikt na een reisje van 715 km in 4 dagen. 
dan blijven er nog twee kaarten die hun bestemming nog niet hebben bereikt.
en dat zijn uit postcrossing 310 een kaart naar Rusland, deze is nu 29 dagen onderweg en uit postcrossing 312 een kaart naar Taiwan, deze is nu 16 dagen onderweg. 

gaan we verder met de post die ik deze week heb verstuurd. 
en dat is deze kaart, en die is onderweg naar Duitsland en zal een reisje gaan maken van 245 km voor het op zijn bestemming is. en dat is dus niet zo heel lang.
de ontvangster van deze kaart houdt van reizen, lezen, de zomer en de zon. ze verzamelt al hele lang ansichtkaarten en postzegels met dierenmotieven en ik ze daar naast ook nog een verzameling van 142 peper en zout vaatje!
een echte verzamelaar dus. 
ze heeft een voorkeur met toeristische ansichtkaarten van stadsgezichten en landschappen, deze heb ik momenteel niet dus ik hoop dat deze toeristische kaart met Hollandse tulp,stroopwafels, haring en kaas ook prima is. we gaan het afwachten. 

en we zijn er eigenlijk alweer door heen. 
maar reken even met mij mee: het is nog 17 dagen tot aan World Postcard Day, dat is op zaterdag 1 oktober.
rekenen we nog even verder en dan komt ik uit op 14 weken tot aan de kerst! nog iets meer dan 3 maanden en 2022 is weer voorbij. 
wat gaat een jaar dan toch eigenlijk snel voorbij. of we 2022 een goei jaar kunnen noemen weet ik nog niet. ik denk een beetje ja en een beetje nee. 
maar ik denk dat het voor iedereen verschillend zal zijn. 
nou dit was het dan echt, ik wil jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...