dinsdag 22 juni 2021

review waterdrop

oké, ik drink water maar dan met bubbels.
het platte water of kraanwater is het net niet voor mij.
tot ik waterdrop voorbij zag komen en na een tijdje besloot om maar eens een pakketje te bestellen en uit te proberen. 

veel water drinken is belangrijk voor een gezond en evenwichtig dieet. 
waterdrop helpt je om er meer van te drinken door de geweldige smaak van echte fruit- en plantenextracten aan het water toe te voegen, zonder suiker of onnodige conserveermiddelen, kunstmatige smaakstoffen of kleurstoffen te gebruiken. 
op deze manier helpen ze je om meer water te drinken en minder suikerhoudende drankjes uit plastic flesjes of blikjes. 
elke waterdrop bevat daarnaast verschillende waardevolle vitamines, waardoor je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamines ondersteund wordt.

hoe werkt het
- doe 400 tot 600 ml water, plat of bruisend in fles.
- kies je smaak en drop dit in je fles. je microdrink zal oplossen in je water en daarna kun je genieten van water met een fris en fruitig smaakje.
- waterdrops zijn volledig suikervrij. 
om de smaak van deze botanische extracten af te ronden met een subtiele zoete smaak, gebruiken ze een beetje sucralose. 
al de waterdrops bevatten maximaal 4 kcal per drankje en zijn gemaakt voor gewichtsbewuste consumptie. 
daarnaast zijn ze ook geschikt voor diabetici.

Defence, maak je dag sterk.
de unieke samenstelling van de wonderbaarlijke moringa en rozenbottel zal je verrassen met een fruitig vleugje cranberry.
bevat vitamines B2/B7/C. vitamine C draagt bij aan de normale werking van het immuunsysteem. riboflavine (B2) draagt bij aan een normaal energieleverend metabolisme en biotine (B7) draagt bij aan een normaal macronutriënt metabolisme.

oké, ik ben geen fan van rozenbottel maar deze smaakt toch eigenlijk best lekker.
de zoet smaak deed mij denken aan de roosvicee die mijn moeder en oma vroeger in de yoghurt deden. 

Glowhoe kun je schitteren? dat is makkelijk. 
laat de tropische cactusvrucht en mango samenkomen met de zuurheid van artisjok en bekijk hoe de magie van dit magische trio ontvouwt. 
bevat vitamines B1/E/C. vitamine E draagt bij aan het beschermen van de cellen tegen oxidatieve stress. thiamine draagt bij aan een normaal energieleverend metabolisme. vitamine C draagt ​bij aan een normale vorming van collageen voor het normaal functioneren van de huid.

deze smaak is echt heerlijk! 
dit is zeker een smaak die ik vaak zou willen drinken. 
ik denk ook dat deze smaak lekker zou zijn als je dit met bubbelwater zou doen.
dat ga ik dus zeker een keer uit proberen, voor nu was het gekoeld plat water, wat ook lekker smaakte.  

boost, wanneer je moet presteren zal boost je een handje helpen. 
de rijke smaak van zwarte bessen en vlierbloesem gefuseerd met de bekende Braziliaanse powerbes Açaí, geeft je een persoonlijke boost wanneer je die nodig hebt.
bevat vitamines B6/B12/C. vitamines B6 and B12 levert een bijdrage aan een normale energiemetabolisme. Vitamines C levert een bijdrage aan het reduceren van vermoeidheid.

de smaak heeft iets bekends, maar ik kan het niet helemaal bevatten wat precies. het is wel lekker.
en een boost krijg je zeker er van. ik had een extra dienst gedraaid in de kringloopwinkel, andere werk gedaan dan anders maar wel veel gelopen.
eenmaal thuis voelde ik dat goed aan mijn lijf maar kreeg toch weer iets meer puf na het drinken van deze boost. niet dat ik gelijk vol energie was maar genoeg om niet op de bank neer te vallen en er niet meer vanaf te komen.  

relax, voor momenten van ontspanning.
zeg vaarwel tegen stress en verwelkom relax. ontdek het botanische mengsel van hibiscus, acerola en aronia en vind je gelukkige medium.
bevat vitamines B1/B7/C. de vitaminen B1 en B7 dragen bij aan
een gezond psychologische functie. vitamin C draagt bij aan de normale werking van het immuunsysteem. 

apart, dat komt als eerst bij mij op bij deze smaak. 
het is niet vies, maar voor mij persoonlijk ook geen smaak die ik zou missen als ik hier geen cups van heb om te gebruiken. 
het drink gewoon lekker weg maar is net als de defence een smaak die voor een keertje wel genoeg is.

youth, ga je gang en schitter!
ervaar dit fantastische samenspel van ginseng- en paardenbloemextract, vermengd met de sappige smaak van perzik en verrassend milde gember.
bevat vitamines B3/B7/C. de vitamines biotine en niacine dragen bij aan het onderhouden van een normale huid. vitamine C draagt ​bij aan een normale vorming van collageen voor het normaal functioneren van de huid.

en dit is de eerste waarvan ik persoonlijk zeg: nee, dank je.
ik heb het geproefd en ik vind het echt niet lekker.
ik heb deze verder ook niet meer op gemaakt en het maar even gedaan met een gewoon bubbeltjes water.
ik vond hem echt niet lekker. smaken verschillen maar deze mogen ze houden. ik hoef hem niet meer. 

focus, voor de momenten die er echt toe doen.
ontvang een vlugge oppepper via het verfrissende citrusaroma van verse limoen met de sterke smaak van baobab en acerola.
bevat vitamines B1/B5/C. vitamine C en pantotheenzuur (B1) dragen bij aan een normale geestelijke prestatie.
thiamine (B5) draagt bij aan de normale werking van het zenuwstelsel.

en deze was de laatste die ik nog moest proeven en die valt niet tegen. het was niet helemaal wat ik er van verwacht had maar verder wel lekker. 

eindconclusie: 
na alle smaken uit het pakket te hebben geproefd kan ik maar tot een conclusie komen: het is echt lekker! het geeft je gewone water net even dat extra waardoor water drinken aantrekkelijker word.
oké, ik drink wel wat er met bubbels maar dat is omdat het platte water me niet zo aantrekt.
met zo een blokje van waterdrop erbij geeft het je water een smaakje. 
en vergelijk het niet met limonade siroop wat die smaak is heel anders als deze blokjes van waterdrop.

de smaken uit dit pakket waren op die van youth na verder voor mij prima. en ik ga zeker er meer van bestellen. 
defence is zo een smaak die wel oké was maar niet mijn voorkeur heeft.
ik denk dat boost voor mij de voorkeur heeft, die smaak was gewoon zo lekker. ik heb nog steeds niet kunnen bedenken waar de smaak me aan doet denken.

ik zou dus zeggen ga het zeker een keer uit proberen.
zo een proefpakket net als wat ik had kost je €13,90 (+verzendkosten) 
hou rekening met een levering wat een week kan duren. 
in het pakket zitten dan 6 verschillende smaken, en per smaak het je 3 blokjes. 

als je de onderstaande link gebruik, ga je gelijk naar de site van waterdrop.
doe je daar een bestelling van minimaal 35 euro dan krijg je 5 euro korting.


op de site vind je nog andere smaken, maar ook b.v microtea. van die zelfde blokjes maar dan voor warm water, thee. in plaats van zakjes thee heb je dan blokjes thee.
ook hebben ze bij waterdrop een collectie aan flessen & tumblers van glas en roestvrij staal voor je koud en warm water, en nog veel meer aan leuk accessoires voor je waterdrop producten in te bewaren en uit te drinken.

ook hebben ze bij waterdrop een ledenclub.
hiermee kun je punten sparen die je korting of gratis krijgen door je gespaarde punten in te leveren. 
en punten verdien je door te bestellen en bijvoorbeeld regelmatig in te loggen op je account.
je kan bestellen zonder een account, maar met een account ben je automatisch lid van de club en spaar je punten.

ik zou zeggen: probeer het zeker eens een keertje uit. zo kom je om een lekkere en verantwoordelijke manier aan je dagelijkse hoeveelheid water om te te drinken. 
ik ben in ieder geval helemaal om wat het gebruik van waterdrop betreft. 

tot het volgende blog .... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...