woensdag 2 juni 2021

postcrossing#253

hallo en welkom bij een nieuwe  📮 postcrossing. 
en ik kan er vandaag niet zo heel veel van maken.
ik heb gewoon niks wat ik met jullie kan delen, het is erg rustig geweest wat de post betreft.
ik moet nog nieuwe postzegels bestellen dus die hebben jullie volgende week van mij te goed.
wat de kaarten betreft zit ik nog even goed, maar eind juni ga ik een lange weekend naar Den Bosch en wie weet wat voor kaarten ik daar nog kan vinden om te gaan versturen.

er zijn nog twee kaarten onderweg.
uit postcrossing 250, een kaart naar Rusland. deze is nu 23 dagen onderweg.
en dan de kaart van vorige week, eentje naar de USA. deze is nu 9 dagen onderweg.

daar gaan we er nog eentje aan toevoegen.
deze kaart is onderweg naar Duitsland.
de kaart zal en reisje gaan maken van 525 km.
de ontvangster van deze kaart werkt op een belastingkantoor en in haar vrije tijd mag ze graag lezen, tijd met vrienden door brengen of een musical bezoeken.
voor dat laatste is het geen goed jaar geweest.
ik geloof dat bezoek van theater in Duitsland ook niet mogelijk was, net als hier in Nederland.
op haar wenslijstje aan kaarten stond dieren en daar staat deze kaart vol mee.
er staat helaas niet op de kaart aan gegeven waar in in Nederland de foto's zijn gemaakt. 
we gaan het dus afwachten wat ze van deze dieren-kaart gaat vinden.

tja, ik kan er niet meer van maken dan wat het nu is.
maar gezien het feit dat we momenteel met temperaturen zitten van ca. 23 graden genieten we hier in Nederland van een paar zomerse dagen.
naast dit weblog werk ik ook bij de kringloopwinkel van het Leger Des Heils, na meer dan een jaar thuis te zijn geweest door het coronavirus komt dat ten einde. we mogen weer! 
er is nog niet heel veel om te doen en we werken zeker nog met maatregelen maar langzaam aan beginnen we weer aan de slag te gaan en ook ik mocht weer komen werken als ik dat wilde. en dat wilde ik.
inmiddels ben ik ook in afwachting van een plekje voor een vaccinatie, dat is alleen nog een heel gedoe.
maar langzaam aan gaan we weer naar een 'normaal' leven.
dan rest mijn alleen nog om jullie te bedanken en graag tot het volgende blog ... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...