woensdag 9 juni 2021

postcrossing#254

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing!
en afgelopen week was een week waarbij we weer meer dan een jaar thuis te zijn geweest door het corona we mogen gaan werken.
het was zeker wennen en mijn voeten voelde ik na een dagje in de winkel lopen wel maar het voelde ook goed om weer te mogen en kunnen werken. 
inmiddels heb ik ook mijn afspraken voor de vaccinaties, we gaan dus langzaam aan weer terug naar een normaal leven.
maar word het ooit echt nog normaal? ik denk dat we de vaccinatie nog wel eens jaarlijks terug gaan krijgen. 
maar laten we het niet te somber inzien en positief blijven. 

ik zei het vorige week al dat er weer nieuwe postzegel aan kwamen, en inmiddels hebben we ze binnen. 
het zijn deze geworden en ze zijn een beetje in de oranje sfeer. 
met het voetbal wat we gaan krijgen vond ik dat wel een beetje er bij passen. 
hoewel ik eerlijk beken dat ik helemaal niks heb met voetbal. ik ben geen sport fan, geen enkele sport kijk ik om eerlijk te zijn.
maar met deze oranje groetjes uit Holland passen we ons dan toch een beetje aan het oranje voetbal gevoel.

gaan we door met de post van deze week.
nou, dat word lekker kort: die was er niet. 
het blijft altijd een verrassing wanneer krijg je post vanuit postcrossing.
zo heb je niks en zo heb je er 2 of 3, en soms meer te gelijk. 
wel hebben we post verstuurd die inmiddels is aangekomen.
de kaart van vorige week, uit postcrossing 253. die gin naar Duitsland en die heeft zijn bestemming na een reisje van 2 dagen over 525 km bereikt.

en ook al hadden we hier niks, we hebben er deze week weer gewoon eentje op de post gedaan.
en dat is de kaart geworden.
deze kaart is onderweg naar BelgiĆ« en gaat een afstand afreizen van 72 km. 
ja, je leest het goed, 72 km. dit is weer zo een geval van: ik kan de kaart met de auto zelf weg brengen. ik gok iets meer dan ongeveer een uurtje rijden.
het leuk is dat ik deze kaart gewoon in het Nederlands kon schrijven. 
de ontvangster is doet naast postcrossing ook aan penpalling, brieven schrijven en versturen met een vast persoon of personen. je kan er natuurlijk meer hebben waar je briefcontact mee hebt. en ze houdt ook van reizen.
we gaan het afwachten wanneer de kaart er zal zijn, maar ik denk dat dat niet zo heel lang hoeft te duren.

en dat was het wat postcrossing eigenlijk alweer.
ik heb inmiddels naast mijn boek wat is uitgekomen ook nog een webshop opgezet via Redbubble.
deze shop heeft vooral dingen met logo's die ik gebruik op het weblog en ander afbeelding die op wat voor manier dan ook verbonden zijn met mijn weblog. 
denk hierbij b.v aan de bewerkingen van zepeto, starstable of imvu, maar ik heb ook leuke foto's van mijn kattenvriendjes uit kattenstreken.
ik wil mij vooral richten op kaarten en zo, maar er zijn ook zeker andere spullen te verkrijgen. 
we gaan wel zien hoe het gaat lopen. 
dit is de link naar de shop: 


de kaarten die ik heb gemaakt en nog ga maken zal ik zeker ook wel eens gaan gebruiken op zelf te versturen voor postcrossing.

en dan zijn we nu toch echt aan het einde gekomen.
rest mijn alleen nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog .... 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...