vrijdag 13 maart 2020

starstable prietpraat #6


StarStable is een online paardenspel voor spelers uit de hele wereld die samen allerlei leuke avonturen beleven. 
elke speler rijdt en verzorgt een eigen paard of meerder, voltooit opdrachten, neemt deel aan competities en maakt deel uit van een episch verhaal.


Farah is terug!
onze favoriete modeliefhebster en druïde is terug. en dat is ook definitief! 
ze heeft haar eigen winkeltje geopend waar je altijd terecht kunt voor haar prachtige op druïden geïnspireerde items.  ze heeft zelfs een gloednieuwe outfit meegenomen.
je vindt Farah in Valedale, direct voor het huis van Elizabeth Sunbeam. 
ga haar even welkom heten en neem een kijkje in haar winkel.
helaas is het wel zo dat veel van haar spullen met Star Coins te koop zijn.

missie met de vos!
in starstable zitten van die extra opdrachten die ze easter-eggs noemen.
de missie met de vos is er zo een.
de opdracht zit verdeeld over 9 dagen. het maakt niet uit op welke dag je er aan begint.
per dag zijn er coördinaten waar je de vos kan vinden die voor die dag gelden.
deze coördinaten kun je terugzien op je kaart om zo te bepalen waar de vos kan zitten.
vos gevonden: dat is mooi maar dan mag je nog een opdracht uitvoeren voor hem en dan pas ben je klaar voor die dag.

aan het einde van je 9 dagen ontvang je pas je beloning. deze opdracht moet je dus wel elke dag doen als je er aan begint, anders is je reeks verbroken.
de hele missie staat beschreven, met de dagen, plaatsen en de coördinaten in een extra blog. de link hier onder brengt je er gelijk naar toe.

https://scoozie-mouse.blogspot.com/2020/03/starstable-prietpraat-extra-missie-met.html


binnenkort: rijden met je ziel!
Rhiannon zit al een hele tijd te broeden op een gloednieuw avontuur.
jullie gaan de eeuwenoude ruitertechniek 'rijden met je ziel' leren. hiermee kun je de druïden helpen bij de bescherming van Jorvik. 
tijdens missies ga je op allerlei plekken door heel Jorvik helpen om het eiland te verdedigen tegen Pandoriaanse activiteiten, machines van Dark Core en allerlei andere gevaren.
als je elke dag aan dit avontuur meedoet, speel je speciale cadeaus vrij en kun je uiteindelijk de vetste beloning ooit verdienen, iets wat veel spelers al heel lang gratis willen ontvangen...
klinkt allemaal veel belovend, we zullen zien.

3 nieuwe Knabstruppers
de nieuwe stal net buiten de muren van de Jorvikstal staat nu vol met prachtige, gevlekte paarden. 
daar zijn deze week drie schoonheden bijgekomen: een vos luipaard, een donkerbruine sneeuwvlok of een schabrakbont met zwarte stippen. 
voor 750 Star Coins is er eentje van jou.
de donkerbruine sneeuwvlok is zeker mooi en ook heel apart maar ik weet niet of ik hem aan mijn stal ga toevoegen.
ik zelf heb er dus nog geen gekocht en ik weet ook niet of ik dat ga doen. ik ben nog een beetje aan het twijfelen.
ze zijn apart en de ene vind ik wel mooi en de andere weer niet. ik weet gewoon nog niet wat ik nou van dit ras moet vinden. 
ik kijk het nog even aan en wie weet? heb jij er al eentje (of meerdere)?

en dat was prietpraat voor de ze keer?
de volgende prietpraat hangt een beetje af van wat voor updates Star Stable doet of heeft.
via de instagram acounts worden foto's geplaats, je kan ons vinden onder de namen @malin_hawkstorm en @michelle_mousetree.


tot het volgende blog ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...