woensdag 19 februari 2020

postcrossing#188

hallo, en welkom bij een nieuwe 📫postcrossing.
het was naar mij idee weer eens tijd om wat logo's te veranderen die ik altijd onderaan het blog plaats.
en ik wilde deze wel een beetje houden in de Holland stijl.
ik geloof dat het mij wel gelukt is, dit zijn ze geworden.
achtergronden met verschillende Hollandse dingen, de molens, regen ( dat hebben we hier nog al regelmatig, vandaar) en de zonnebloemen.
van de 6 verschillende log's die ik gebruikte zijn er nu 4 nieuwe.
misschien dat de twee die er nog zijn ook nog worden vernieuwd, maar dat moet ik nog even bekijken.

en afgelopen week had ik weer een blije brievenbus.
dit schattige kaartje komt uit Zwitserland en heeft een afstand van 553 km afgereisd in 4 dagen.
de tekst op de kaart was in het Duits geschreven en helaas kan ik geen Duits lezen.
dat wordt dus even wacht op een vriend die dat wel kan of de tekst over typen in Google translate.
het is wel een schattig kaartje, met een prachtig baby hertje erop.
tja verder kan ik er niet veel meer van vertellen, ik heb nog geen idee wat de afzender allemaal heeft geschreven. (sorry)



en dit het het kaartje wat ik afgelopen week op de post heb gebracht.
het kaartje gaat naar Rusland en zal een afstand van 2618 km gaan reizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
op de kaart staan de vlaggen van de 12 verschillende provincies van Nederland.
op de onderste rij staan de vlaggen van Nederland, Aruba, Curaçao en Sint Maarten, deze 3 landen vallen namelijk ook onder het Koninkrijk der Nederlanden. wetten en zo gelden dus hier over al het zelfde.


deze foto is van Nala en Raya die de printer altijd wel interessant vinden wilde ik jullie niet laten missen.
meestal print ik het adres en de ID-code uit,en dat geratel van de printer trek heel vaak hun aandacht.
dit is eigenlijk een hele leuke foto om te delen met het weblog van kattenstreken, waar ik een keer per maand over hun en de andere twee schrijf maar ik wilde deze toch ook even hier delen met postcrossing.
ze zijn toch ook een beetje betrokken bij postcrossing elke week. vooral Nala die vaak naast mij op de stoel ligt terwijl ik de kaart schrijf van postcrossing.
tja, en met deze twee harige vriendjes zijn we aan het einde van postcrossing voor deze week gekomen.
wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot de volgende keer ....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#79

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...