woensdag 12 februari 2020

postcrossing#187

hoi hoi, het is woensdag dus tijd voor een nieuwe 📫postcrossing!
en ik vrees dat het geen hele lange gaat worden, de brievenbus was erg stil deze week.
wel ben ik even online gaan shoppen voor wat nieuwe kaarten, en ik geloof dat ik er wel weer een paar erg leuke heb gevonden.
ik ben gegaan voor de typische kaarten die verwijzen naar Nederland.
kaarten met bloemenvelden, koeien, vlaggen, Amsterdam en molens, het typische Nederland in beeld (geloof ik?)
omdat er soms ook nog wel eens word gevraagd om kaarten van onze koning en koningin heb ik er daar ook maar een van bij gedaan.
de stapel is weer aan gevuld dus ik kan voorlopig weer even vooruit.

de wereld van postbezorging blijft mij verbazen.
vorige week kreeg ik het bericht dat de kaart uit postcrossing 185 naar Taiwan naar 11 dagen reizen zijn bestemming had bereikt.
dat is mooi maar ook snel en dat had ik niet verwacht. 
uit postcrossing 183, ging een kaart naar Rusland, deze heeft zijn bestemming ook bereikt na een reis van 30 dagen.
en de kaart uit postcrossing 186 van vorige week naar Finland heeft zijn bestemming na 9 dagen ook bereikt.
er zijn nog 1 kaart aan het reizen naar zijn bestemming, uit postcrossing 184, naar China, nu 24 dagen onderweg.

en dan de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar Duitsland, niet zo heel ver dus.
de afstand die afgereisd gaat worden is 257 km.
op het lijstje stond keep calm kaarten en die had ik er maar een tussen de stapel zitten, dus die is nu onderweg naar Duitsland.
en ik schrijf tegenwoordig de kaart op zondag, de maandag is even vol gepland met andere activiteiten.
en afgelopen zondag was mijn onderwerp om over te schrijven de storm Ciara die over Nederland kwam.
het floot behoorlijk rond mijn huis door de wind! en ik had mijn schutting vast staan met touw.
gelukkig is alles goed gegaan en hebben we de storm lekker warm binnen, met koffie en een kaartje schrijven uit gezeten.

en dan zijn we eigenlijk alweer aan het einde van postcrossing.
er valt verder niks meer te melden, dus ga ik het verder hier bij laten.
dan wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot de volgende keer ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#79

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...