woensdag 24 april 2019

#postcrossing#150

hoi hoi,
en welkom bij deze 150ste postcrossing!
vandaag het het voor de 150ste keer dat er een blog verschijnt van postcrossing.
3 jaar geleden, op 6 april 2016 verscheen het eerste blog.
en nu vandaag, 24 april 2019 zitten we alweer aan blog nummer 150!
ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit had verwacht dat dit zo leuk kon zijn dat ik alweer 3 jaar, wekelijks een blog kon vullen over het sturen en ontvangen van kaartjes. maar het is wel hoe het is gelopen.
en ja, soms is het rustig en lastig om iets te schrijven maar soms heb je zo veel dat je blog misschien echt te vol is voor één blog.
een erg vol blog hadden we vorig jaar, na mijn vakantie, ik had geloof ik toen iets van 8 kaarten of zo ontvangen.
rustig is het bijvoorbeeld nu en vorige week, dat kan gebeuren, misschien niet leuk maar zo is het nu eenmaal. maar dat maakt het moment dat je weer een kaartje krijgt wel extra leuk.

150 keer postcrossing is leuk maar verder geen bijzonder feit waar we al te lang bij stil blijven staan.
door met waar het om draait hier bij postcrossing: kaarten versturen en ontvangen!
deze week waren er (weer) geen kaarten bij mij aangekomen. dat zegt verder niks, het kan zo maar veranderen. je kan volgende week op eens wel post gehad.
wel heb ik nog een kaart die onderweg is, een naar Rusland.
de kaart van vorige week uit postcrossing 149 naar de USA is na 7 dagen 6247 km te hebben gereisd aan gekomen op zijn bestemming.

gaan we door met de kaart van deze week.
en deze gaat naar China.
deze kaart gaat een afstand afreizen van 8964 km. de kaart zal dan ergens in Shanghai terecht gaan komen, ik ben gul vandaag, woon jij daar en doe je mee aan postcrossing? wie weet komt deze kaart wel bij jouw terecht!
de ontvangster van de kaart wilde iets meer van mijn eigen land zien dus een leuke kaart met een kaart van Nederland er op.
de fiets staat voor de vele routes die we in Nederland hebben wat fietsgenot betreft.
het meisje in klederdracht is algemeen bekend over heel de wereld, alleen het wasgoed begrijp ik zelf niet zo goed. 🤔
we gaan dus weer vol spanning afwachten wanneer dit kaartje zijn bestemming heeft bereikt.

en hoewel we deze week wederom geen lange postcrossing hebben, kan ik er voor nu even niet veel meer van maken.
je weet misschien uit eigen ervaring dat je zo weken niks hebt en dan op eens veel te gelijk of kort achter elkaar.
ik heb voor nu ook verder geen mededeling aan jullie dus rest mij alleen nog maar om jullie gewoon te bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...