woensdag 17 april 2019

#postcrossing#149

hoi hoi,
het is woensdag en je weet inmiddels wel wat dat betekend: 📫postcrossing!

het is een rustige week, en dat was ook niet zo heel raar.
er is op dit moment maar één kaart onderweg en dat is de kaart van vorige week die naar Rusland ging.
deze is nu 9 dagen al onderweg naar zijn bestemming ergens in Rusland.
verder waren er deze week ook geen kaarten bij mij op de deurmat gevallen.
de teller staat op 153 ontvangen en 153 verzonden, we staan gelijk. ik vrees dat het dus weer een tijdje rustig zal zijn.
ik denk dus dat het een korte versie van postcrossing is vandaag.
sorry, maar ik heb verder niet zo veel te melden deze keer. 🤗

de kaart van deze week is deze geworden.
en deze zal gaan afreizen naar .... de USA.
de afstand die moet worden afgereisd is 6247 km.
de ontvangster van deze kaart heeft wel iets met tuinen en dieren dus deze kaart van de Veluwe leek mij wel een leuke voor haar.
de Veluwe is een groot gebied hier in Nederland van natuur.
je vind in dit gebied veel bossen, heide, vennen (moerasmos) en de Kootwijkerzand plek is misschien wel het bekendste van de hele Veluwe.
deze zandvlakte heeft een oppervlakte van 350 hectaren.
in dit gebied vind je ook grote groepen met herten en wilde zwijnen.
deze zijn in aantallen soms zo groot dat er een kleine selectie wordt afgeschoten om overbevolking tegen te gaan.
andere dieren als de kleine bonte specht, de raaf en de bosuil leven ook in dit gebied.
het gebied is het zeker een mooie plek om te wandelen. ik ben er nog nooit geweest maar het is zeker een plek waar ik nog eens naar toe wil gaan.

en zo zijn we al weer bijna aan het einde van postcrossing deze week.
inmiddels heb ik al een kleine planning van de vakantie gemaakt.
het is weer een late maar dat kan misschien ook wel handig zijn als je ergens naar toe wil gaan, minder drukte of zo.
ook het weblog ligt dan even plat voor vakantie, en hoewel ik 3 weken vakantie heb is het weblog maar 2 weken even offline.
dit zal zijn van 05 tm 18 augustus!! maar hier later nog meer over.
volgende week is het de 150ste postcrossing, misschien niet zo heel bijzonder maar wel leuk om even te vermelden.
voor deze week wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...