woensdag 27 februari 2019

#postcrossing#142

hallo,
het is woensdag en daarom vandaag weer een nieuwe 📫postcrossing!
en wat een week had! alles wat mis kon gaan ging geloof ik wel mis.
het ergste vond ik nog dat mijn tijdelijk leen-auto er mee stopte en totaal niks, noppes nada, nog wilde starten.
zelfs de pechhulp van de wegenwacht lukte het niet om hem weer draaiende te krijgen.
maar mede dankzij hun kwam ik thuis, op sleeptouw achter hun busje.
nee, het was niet mijn week vol met succes.
2 dagen terug nog contact met de garage gehad, er wordt aan gewerkt. mogelijk eind van de week is de auto weer draaiend.
dus mezelf maar getroost met online shoppen van kaarten.
ik heb er weer een paar besteld, daar volgende week meer over. heb ze nu nog niet ontvangen.

wel werd ik nog blij gemaakt met een leuk kaart wat op de deurmat viel.
deze komt uit Duitsland en de kaart heeft een afstand van 442 km gereisd over 11 dagen. ik had de kaart eigenlijk als 2 dagen eerder maar door omstandigheden had ik hem nog niet eerder geregistreerd.
in het Nederlands geschreven,de afzendster heeft geleerd om Nederlands te lezen en schrijven omdat ze graag hun vakantie's in Nederland houden.
de kaart is zeker grappig, volgens mij Trump die zich niet zo vrouw vriendelijk opstelt. of misschien wordt er bedoelt dat hij Amerika flink in de greep houdt met zijn manier van politiek voeren?
ik vond hem erg leuk dit kaartje.

en dan de kaart van deze week.
die gaat naar Rusland.
de kaart zal een afstand van 2227 km gaan afreizen.
ik heb het misschien al eerder gezegd maar kaarten naar Rusland met deze reis afstand is Moskou.
dus voor de postcrossing deelnemers hier van dan: wie weet komt deze kaart bij jouw op de deurmat.
de ontvangster is iemand die de kaarten en postzegels erg leuk vind dus .... twee in één voor haar.
een kaart vol met afbeeldingen van postzegels uit Nederland door de jaren heen.
tussen alle afbeelding zag ik er een staan waar de waarde van 4 cent opstond, 4 cent!
daar red je het wat prijs tegenwoordig niet meer mee.
helaas hebben we dit te danken aan de wereld van digitale mogelijkheden.
mensen, stuur eens wat vaker een kaartje, het is zoveel leuker dan een tekst bericht via sms of whats upp.

en met deze kaart komen we aan het einde van postcrossing voor deze week.
volgende week hou ik een weekje vakantie, samen met mijn dochter.
niet getreurd, postcrossing komt wel gewoon online!
verder ligt de boel even stil wat blogs betreft.
rest mij nog om jullie weer te bedanken voor de aandacht van deze week.
volgende week gewoon dus postcrossing dus .... graag tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...