woensdag 6 februari 2019

#postcrossing#139

hallo postcrossing-fans!
het is weer woensdag en dat betekend dat het blog in het teken van 📫 postcrossing staat.

vorige week kreeg ik via de mail deze leuke felicitatie van uit postcrossing op mijn verjaardag.🎉
erg leuk dat ze dat doen op je verjaardag.
het blog van vorige week was ook op mijn verjaardag, ik heb er verder weinig over gezegd, niks eigenlijk.
voor mij was het een gewone werkdag.
maar wel een werkdag waar op ik twee kaartjes kreeg.


en afgelopen week kreeg ik letterlijk van uit de buurlanden kaarten op de mat. op mijn verjaardag dus. 🤗
dit leuke vosje werd mij van uit Duitsland toegezonden en heeft een afstand van 628 km in 4 dagen gereisd.
dit is een Amerikaanse rode vos, deze is verschilt met de Europese rode vos door grotere en bredere poten, langere haren in de pels, korte neus en oren.
maar als ze zo kleine zijn als deze zijn ze allemaal gewoon schattig.
van mij krijgt deze vos een like als favoriet.

het andere kaartje kwam vanuit het buurland België.
dit kaartje heeft in 4 dagen 135 km af gelegd.
de afzender woont een kleine 10 km van Brussel vandaan, in het Frans sprekende deel van België.
het handschrift was moeilijk te lezen, iets met schrijven en workshops??
sorry, maar ik kon het echt heel moeilijk lezen.
dat maakt het ook erg lastig om verder iets te vertellen.

gaan we door naar de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar Finland.
de kaart gaat een afstand afreizen van 1750 km.
de ontvangster van deze kaart wild graag wat weten over bijvoorbeeld wat je leest.
nou, lezen doe ik graag en op het moment ben ik een boek van de schrijfster Nora Roberts aan het lezen.
gevonden in de kringloopwinkel van het Leger Des Heils waar ik werk. ik vind het heerlijk om even tussen de boeken te neuzen.

vandaag is de dag waarop mijn dochter de eerste reeks onderzoeken krijgt van wegen de scoliose.
word het wel of niet opereren? en wat gaat dat betekenen voor mij en het weblog?
kort gezegd: dan gaat het even plat! mijn dochter gaat voor op het weblog.
maar zover is het nog niet, dus we gaan nog even door. het is voor mij een leuke afleiding.
en ik doe het graag, schrijven en dingen delen.
voor nu rest mij nog om jullie te bedanken voor jullie aandacht deze week en mochten er veranderingen komen dan laat ik dat zeker op dit weblog aan jullie weten.
tot volgende week ...
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...