woensdag 13 februari 2019

#postcrossing#140

hoi, hoi,
woendag dus 📫postcrossing op het weblog.
afgelopen week was er genoeg spanning rond mijn dochter en de uitslag was zeker een hele verrassing.
meer hier over kun je lezen in het weblog van gisteren.
en om niet te lang te blijven hangen in de stress die we hebben gehad ga ik gelijk door met waar het hier om draait, kaarten versturen en ontvangen!

en afgelopen week had ik weer een blije brievenbus ... deze twee kaart je kwamen er door heen.
deze komt uit de USA en heeft een afstand van 6529 km gereisd in 14 dagen.
de foto op de kaart is vanuit Chapel Hill, North Carolina, waar in 2009 het nationale college basketbal kampioenschap werd gevierd.
zeker een leuke moment wat is vast gelegd, het ziet er gezellig druk uit. het ziet er indrukwekkend uit, maar helaas moet ik bekennen dat ik niks van sport af weet, geen enkele sport.
ik ben de typische vrouw die niks met sport heeft maar wees gerust, ik heb ook niks met shoppen.😄

te gelijk met de vorige kaart kwam deze binnen vallen.
deze komt uit Rusland, om precies te zijn Siberië. de kaart heeft 13 dagen over 3882 km gedaan.
een vraag op de kaart was waar ik graag naar toe zou willen reizen?
nou, vaste volgers weet het denk ik wel ... Los Angeles!
of in ieder geval in de omgeving er van.
ooit gaat mij dat wel lukken maar voor nu zijn er andere dingen en ik wil zeker wachten tot mijn dochter 21 jaar oud is.
dan mag zij wat haar leeftijd iets meer als nu.

en dan is er deze week nog een kaartje aan gekomen op zijn bestemming.
de kaart uit postcrossing 135, een die naar Taiwan ging, heeft na een afstand van 9541 km te hebben gereisd in 35 dagen zijn bestemming bereikt.
en dan was er nog een verrassing, we gaan terug naar postcrossing 100, dit was in april 2018!
er ging toen een kaart naar Wit-Rusland (Belarus) deze kaart kwam naar 60 dagen op expired te staan.
en 2 dagen geleden kwam het bericht dat de kaart na 307 dagen toch nog is geregistreerd als ontvangen.
het heeft dan even geduurd maar de kaart is dan gelukkig toch nog aangekomen.

gaan we door met de kaart die ik deze week op de bus heb gedaan.
deze gaat naar Duitsland.
het kaartje gaat een afstand van 367 km reizen voor deze ergens op de deurmat gaat vallen.
de ontvanger had wel een paar hobby's vermeld maar ik had niet echt iets wat daar op aansluit.
omdat er verder geen voorkeuren bij stonden hoop ik dat deze kaart uit de Holland lijn van Guus van Eck goed is?
de afbeelding is een schildering van Kinderdijk, die veel bekendheid heeft met al de molens die daar staan.

phhf ... wat een week!
de hele planning voor als het niet goed was gegaan gaat dus niet door.
gelukkig aan de ene kant, maar we hebben nog een lange weg te gaan.
postcrossing gaat dus lekker door zonder een onderbreking, tenzij ik een vakantie inlas.
en dat heb ik even gedaan!
in week 10, van 4 tm 10 maart hou ik even een korte break, postcrossing komt deze week wel online maar verder even niks.
even een weekje niks, tijd met mijn dochter voor even wat leuks tijdens deze korte vakantie.
daarna pakken we de draad weer op en richten ons op de planning zo als eerst de bedoeling was.
in tussen heb ik al wat dingen gevonden die mij leuk lijken om volgend jaar tijden het 10 jarig bestaan van het weblog te verloten.
daar moet ik dan ook weer dingen voor gaan uitzoeken, hoe ik dat ga aanpakken enzo.
genoeg ideeen en plannen waar ik mee aan de slag wil gaan.
voor nu, iedereen weer bedankt voor de aandacht en graag tot volgende week ....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...